Onevaren Dungeons and Dragons speler in Zwolle

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

noanootjuh
Uno

Onevaren Dungeons and Dragons speler in Zwolle

Bericht door noanootjuh »

Hoi iedereen,

Ik ben Noa, ik ben 18 jaar en woon in Zwolle.
Ik ben al een tijdje geintresseerd om Dungeons and Dragons te spelen. Mijn probleem is dat iedereen die ik ken en de zelfde intresse hebben al een groep hebben en niemand zoeken.
Ik heb nog niet eerder een spel mee gespeeld, wel heb ik al een paar campainges op youtube gezien (momenteel ben ik critical role aan het kijken).
Dus ben jij iemand die nog een speler zoekt of iemand kent die nog een speler zoekt in de omgeving van zwolle, zou ik het leuk vinden als je een reactie wil geven.

Noa

Labels:
Sonicm
Meeple

Re: Onevaren Dungeons and Dragons speler in Zwolle

Bericht door Sonicm »

hey jeroen zoet hier wij hebben een groepje in nunspeet kweet niet of je dat te ver vind of niet wij doen aankomende vrijdag avond van 7 tot we denken van nou is te laat om door te gaan :p

als je een keer wil mee doen we hebben nog pressies 1 plek voor speler en 1 plek voor dm ik ben begonnen als dmen maar heb er eigenlijk iets te weinig tijd voor maar ga door tot dat ik een vervanger heb gevonden en word dan zelf ook speler

voor jou beeld ik heb een dnd club opgericht elkevrijdag worden er verhalen gespeeld
maar de groepen spelen omdeweek dus 1 ne week wel andere week niet

we hebben nu totaal van 3 groep waar van 1 groep op de ene week en 2 groepen op de andere week ik hoor graag je reactie en je stuur me pb berichtje als je meer info wil kan altijd whatsappen