Helder, thx!MADG0BLIN schreef:Pagina 4 van de appendix onder bonus kaarten.kluistertijd schreef: okey, thx.
Ik maak het niet op uit de regels, maar als 2 spelers al zeggen dat ze niet meetellen....![]()
![]()
Count the birds you have played. Een kaart onder een vogelkaart plaatsen is niet een vogel spelen. Dat doe je alleen met een actie en deze liggen op de verschillende velden.
Wingspan - Stonemaier Games --> 999 Games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kluistertijd
- Matroos
- Contacteer:
Re: Wingspan - Stonemaier Games --> 999 Games
Labels:
- ikspeelmetgroen
- Veenboer
NL versie kijk op pagina 10 (appendix)staat het uitgelegd bij de eigenschap van de kaarten. Kijk ook spelregel boek bij einde van het spel:elke kaart die onder een vogelkaart is weggestopt. Weggestopt mag je denk ik uitleggen als komen aan het einde van het spel te voorschijn.kluistertijd schreef:Helder, thx!MADG0BLIN schreef:Pagina 4 van de appendix onder bonus kaarten.kluistertijd schreef: okey, thx.
Ik maak het niet op uit de regels, maar als 2 spelers al zeggen dat ze niet meetellen....![]()
![]()
Count the birds you have played. Een kaart onder een vogelkaart plaatsen is niet een vogel spelen. Dat doe je alleen met een actie en deze liggen op de verschillende velden.
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Wilde het spel meenemen op Zuiderspel, maar toch maar even geïnformeerd bij Spelspul.nl of er een pick-up mogelijk was. Werd daarna gebeld dat ik snel moest zijn omdat ze als warme broodjes gingen. Gelijk besteld. Topservice!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

- BaSL
- Team Bordspelmania
11 pagina's over Wingspan, maar nog nul waarderingen? Hup, mensen! Wingspan

- liefde_is
- Veenboer
BoardgameShop.nl schreef: Tot op heden nog geen taalfout ontdekt![]()
ik heb er eentje ontdekt! op het overzichtsblad staat rechts onder voeselfiche ipv voedselfiche.roubosga schreef: Het regelboek bevat zover ik kan nagaan geen taalfouten.
Petje af voor 999![]()
Laatst gewijzigd door Mistharfare op zo 20 okt 2019, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: BBCode niet uitschakelen wanneer je dit gebruikt a.u.b
Reden: BBCode niet uitschakelen wanneer je dit gebruikt a.u.b
- StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
Zoiets zou toch niet mogen. Schrijf alles in Word en je wordt op fouten gewezen. Zo'n zaken vind ik altijd jammer.liefde_is schreef:BoardgameShop.nl schreef: Tot op heden nog geen taalfout ontdekt
ik heb er eentje ontdekt! op het overzichtsblad staat rechts onder voeselfiche ipv voedselfiche.roubosga schreef: Het regelboek bevat zover ik kan nagaan geen taalfouten.
Petje af voor 999![]()
Nu goed, dat is uiteraard bij veel regelboeken zo, ongeacht de taal.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ik heb vroeger veel spellen vertaald. Ik heb de ervaring dat buitenlandse DTP-ers zeer goed in staat zijn om in hun processtap alsnog fouten te introduceren (bijv. bij woordafbreking). Daar helpt de controle van de tekstverwerker niet tegen.StanTem schreef: Zoiets zou toch niet mogen. Schrijf alles in Word en je wordt op fouten gewezen. Zo'n zaken vind ik altijd jammer.
Nu goed, dat is uiteraard bij veel regelboeken zo, ongeacht de taal.
- Flash
- Wu Feng
Mee eens. De initiële vertaling kan volledig foutloos zijn, waarbij er bij het omzetten van de vertaling in de juiste lay-out (op de borden, kaarten en in de spelregels) alsnog fouten terecht komen.Erwin schreef: Ik heb vroeger veel spellen vertaald. Ik heb de ervaring dat buitenlandse DTP-ers zeer goed in staat zijn om in hun processtap alsnog fouten te introduceren (bijv. bij woordafbreking). Daar helpt de controle van de tekstverwerker niet tegen.
-
RiderHat
- Jakkiebak!
Voor Wingspan gebruik ik sinds kort een gelamineerd scoreblad, geschikt voor zowel solo als i.c.m. meerdere spelers. Dit scoreblad is door een BGG gebruiker gemaakt. Ik heb hem de Nederlandse vertaling gegeven en nu is het dus ook in het Nederlands beschikbaar. Mocht je ook interesse hebben dan kan je het hier downloaden.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
De artiesten achter Wingspan verkopen de artwork ook zelf, wel eens tof om te zien.
https://www.nataliarojasart.com/shop/bluejay/
- Pura Vida
- Kardinaal
Mooi! Die illustraties maken het spel behalve heel erg goed ook zo sympathiek.AlliantieAJ schreef: De artiesten achter Wingspan verkopen de artwork ook zelf, wel eens tof om te zien.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Idd, ik heb een groot zwak voor de artwork van spellen. Ik zou graag mijn huis volhangen met dergelijke prenten en andere artwork maar dat krijg ik hier niet verkocht (en gekochtPura Vida schreef:Mooi! Die illustraties maken het spel behalve heel erg goed ook zo sympathiek.AlliantieAJ schreef: De artiesten achter Wingspan verkopen de artwork ook zelf, wel eens tof om te zien.
- Pura Vida
- Kardinaal
Hier idem... ik probeer het niet eens... ben al blij dat ze vaak meedoen met spelen...AlliantieAJ schreef: Ik zou graag mijn huis volhangen met dergelijke prenten en andere artwork maar dat krijg ik hier niet verkocht (en gekocht)
- Bruno
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Just my luck
Nou vooruit, je hebt me verleid tot het doen van m'n eerste waardering op BSM. Ben benieuwd wat mensen nu werkelijk van Wingspan vinden wanneer al het stof is neergedaald.BaSL schreef: 11 pagina's over Wingspan, maar nog nul waarderingen? Hup, mensen! Wingspan
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik vind het nog steeds een tof spel. Elke pot is weer anders hoe ik speel, welke bonusdoelen ik kan halen. Ik heb er nog erg veel plezier in na 15 potjes de afgelopen 2 maanden.