Te koop:
The Colonists (in folie) - €50
7th Continent Replacement Cards (dit is de set uit het basisspel (zwarte doos), de kaarten uit de replacement set heb ik zelf in gebruik genomen. De kaarten zitten nog in folie dus ik kan niet zeggen of er kleur- en/of formaatverschillen aanwezig zijn.) - doe een mooi bod
Afhalen kan in Waddinxveen, Gouda of Rotterdam.
TK: The Colonists en 7th Continent Replacement cards
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
bijvoorbaatdank
- Rooster Booster
TK: The Colonists en 7th Continent Replacement cards
Laatst gewijzigd door bijvoorbaatdank op vr 28 jun 2019, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Re: The Colonists nog in folie
Da ham vraag is wat wil je ervoor hebben?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
bijvoorbaatdank
- Rooster Booster
Als ik me goed herinner heb ik er toentertijd ongeveer €90 voor betaald. Mijn richtprijs is daarom €60.
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Sterkte met je verkoop, hij wordt overal voor minder tweedehands weg gedaan. Precies voor dezelfde reden.
Wel een tof spel! Heb hem zelf ook maar komt lastig op tafel, ondanks dat ik ook de coop exp er ooit bij heb gekocht.
Wel een tof spel! Heb hem zelf ook maar komt lastig op tafel, ondanks dat ik ook de coop exp er ooit bij heb gekocht.
-
freeze
- Stamhoofd
Beetje flauw om een richtprijs te vragen, terwijl je het spel zelf al hebt en dus geen serieuze interesse hebt, vind je ook niet? ... of zie ik iets over het hoofd?finalstruggle schreef: Da ham vraag is wat wil je ervoor hebben?
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Je kan het als flauw zien, toch had ik interesse als de prijs interessant was om iemand te tippen voor een buitenkansje als de prijs interessant is.freeze schreef:Beetje flauw om een richtprijs te vragen, terwijl je het spel zelf al hebt en dus geen serieuze interesse hebt, vind je ook niet? ... of zie ik iets over het hoofd?finalstruggle schreef: Da ham vraag is wat wil je ervoor hebben?
-
Frost
- Garnaal
Niks mis mee met zulke vragen...Vragen mag altijd...Ik zoek ook vaak naar spellen die ik heb om te kopen en cadeau te geven...Dus naar een prijs vragen is in mijn ogen normaal...Iedereen is vrij om te vragen wat ie wilt voor een spel...En iedereen is vrij om te zeggen dat het wat hoog is...
-
bijvoorbaatdank
- Rooster Booster
Ik heb ook geen probleem met de vraag hoor. Iedereen die interesse heeft is welkom om een bod uit te brengen, hier of via PM. Wie weet komen we wel tot een overeenkomst onder mijn vraagprijs.
-
Spico
- Joker
Re: TK: The Colonists en 7th Continent Replacement cards
Bij een andere aanbieding in dit forum was de vraagprijs voor 7th continent replacement cards 25 euro? Maar voor 30 euro kan ik het bij je komen ophalen.
Dit zijn toch kaarten die vervangen zijn door de maker van het spel en die nu dubbel zijn of heb ik het verkeerd begrepen?
Dit zijn toch kaarten die vervangen zijn door de maker van het spel en die nu dubbel zijn of heb ik het verkeerd begrepen?
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Re: TK: The Colonists en 7th Continent Replacement cards
Is colonists nog beschikbaar?