Spellenclubs
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Spellenclubs
Voor iedereen die graag spellen speelt en in de omgeving Eindhoven - Veldhoven woont kan eens binnenspringen bij Roll The Dice.
Meer info? www.rollthedice.nl
Eerst volgende bijeenkomst: zaterdag 10 september
Voor de jeugd: vrijdag 9 september
Meer info? www.rollthedice.nl
Eerst volgende bijeenkomst: zaterdag 10 september
Voor de jeugd: vrijdag 9 september
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
Ben jij ben een spellenclub? ik denk dat er bedoeld wordt: Ben jij lid van een spellenclub (of iets dergelijks). Ik heb gestemd op nee want ik ken er geen uit de buurt (misschien weet Erwin er wel 1 uit deze buurt). Maar ik zou het wel leuk vinden om aangesloten te zijn bij een spellenclub. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon af en toe met een paar vrienden wat afspreken gaat ook prima.
En ik probeer altijd nog wat op gang te krijgen op www.carcassonne.nl maar dat wil nog niet echt werken.
En ik probeer altijd nog wat op gang te krijgen op www.carcassonne.nl maar dat wil nog niet echt werken.
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
they don't, they don't speak for us
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
-
syroit
- Phoenix
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
IDD het moet zijn: Ben jij bij een spellenclub?
Ik kan het blijkbaar niet meer wijzigen...
Het doel van dit draadje is eigenlkijk om te laten zien waar er clubs zitten zodat iemand die geen lid is, maar een club zoekt, via deze weg misschien een club in zijn/haar buurt vindt.
@Henk_Glimlach
Succes alvast met de oprichting. Je kan eens kijken op sites van bestaande clubs en contact met hen opnemen. Zij hebben misschien nog handige tips...
Ik kan het blijkbaar niet meer wijzigen...
Het doel van dit draadje is eigenlkijk om te laten zien waar er clubs zitten zodat iemand die geen lid is, maar een club zoekt, via deze weg misschien een club in zijn/haar buurt vindt.
@Henk_Glimlach
Succes alvast met de oprichting. Je kan eens kijken op sites van bestaande clubs en contact met hen opnemen. Zij hebben misschien nog handige tips...
-
bertolucci
- PIONier
Ik zit bij www.wannagame.com 
En daarvandaan hebben we nu elke 2 maanden met een vaste groep van een dikke 10 man en een weekend een gamedate.
Ook komen we tussentijds met wat kleinere groepen samen.
Ik moet zeggen dat bevalt prima, echt een aanrader, om mensen van je favoriete spel ook eens offline in real live tegen te komen en een spelletje met ze te spelen.
Verder kun je via www.gamesdating.nl altijd contact zoeken met mensen om een spelletje te doen.
grtz bertolucci
PS ik ging ook wel eens op zaterdagavond naar het spelkwartier in Arnhem (zie www.spelkwartier.nl) dat is ook wel gezellig
en in Nijmegen schijnt ook een cluppie te zitten bij Moenen en Mariken (zie www.moenen-en-mariken.nl), maar daar ben ik nog niet langs geweest.
En daarvandaan hebben we nu elke 2 maanden met een vaste groep van een dikke 10 man en een weekend een gamedate.
Ook komen we tussentijds met wat kleinere groepen samen.
Ik moet zeggen dat bevalt prima, echt een aanrader, om mensen van je favoriete spel ook eens offline in real live tegen te komen en een spelletje met ze te spelen.
Verder kun je via www.gamesdating.nl altijd contact zoeken met mensen om een spelletje te doen.
grtz bertolucci
PS ik ging ook wel eens op zaterdagavond naar het spelkwartier in Arnhem (zie www.spelkwartier.nl) dat is ook wel gezellig
en in Nijmegen schijnt ook een cluppie te zitten bij Moenen en Mariken (zie www.moenen-en-mariken.nl), maar daar ben ik nog niet langs geweest.
[url=http://www.wannagame.com]funtastisch[/url]
-
Grendel
- PIONier
Wij zijn zelfs een belgische spellenclub, belgium2210, uit Antwerpen (met vertakkingen in Oostende en Halle). We spelen en organiseren vooral, RISK 2210AD.
Zo ook op Spellenspektakel 2005. Daar orgabiseren we op zondag 31 oktober het BENELUX Risk 2210AD toernooi. Dit is een officieel toernooi (DCI sanctioned). Meer info en inschrijvingen: http://www.belgium2210.be/spellenspektakel/.
Greetz from Belgium
Grendel
Http://www.belgium2210.be
Zo ook op Spellenspektakel 2005. Daar orgabiseren we op zondag 31 oktober het BENELUX Risk 2210AD toernooi. Dit is een officieel toernooi (DCI sanctioned). Meer info en inschrijvingen: http://www.belgium2210.be/spellenspektakel/.
Greetz from Belgium
Grendel
Http://www.belgium2210.be
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik zit met precies hetzelfde probleem: veel plannen, maar het komt er niet echt van. Ik hou ook niet van hele strenge clubs. Het moet allemaal wat vrijblijvend zijn: gewoon een groep mensen die af en toe bij elkaar komt om samen te spelen!Henk_Glimlach schreef:Nee ben ik niet lid van. Een groep waar ik mee speel heeft er zelfs over gedacht om er zelf een te beginnen. Maar dat zit nu volgens mij een beetje op een doodspoor. We zijn begonnen met een naam te bedenken en zover zijn we dan ook gekomen. Met de naam verzinnen.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Linda
- Locomotief
-
snowfalcon
- Jakkiebak!
Dat idee heb ik ook met iemand anders gehad, echter na het verzinnen van de naam liep het op een doodspoor.Henk_Glimlach schreef:Nee ben ik niet lid van. Een groep waar ik mee speel heeft er zelfs over gedacht om er zelf een te beginnen. Maar dat zit nu volgens mij een beetje op een doodspoor. We zijn begonnen met een naam te bedenken en zover zijn we dan ook gekomen. Met de naam verzinnen.
Wel kwam ik op het idee om findagamer te bouwen, omdat ik via internet toch een aantal mensen ben tegengekomen waarmee ik in het echt nu nog steeds speel.
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing
-
AxeCrazy
- Joker
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ziet er goed uit: een soort blind date, maar dan met gamen. Ik zal eens gaan zoeken. Bedankt voor de tip. Natuurlijk zijn alle forumleden ook welkom om een potje mee te spelen!snowfalcon schreef:Dat idee heb ik ook met iemand anders gehad, echter na het verzinnen van de naam liep het op een doodspoor.Henk_Glimlach schreef:Nee ben ik niet lid van. Een groep waar ik mee speel heeft er zelfs over gedacht om er zelf een te beginnen. Maar dat zit nu volgens mij een beetje op een doodspoor. We zijn begonnen met een naam te bedenken en zover zijn we dan ook gekomen. Met de naam verzinnen.
Wel kwam ik op het idee om findagamer te bouwen, omdat ik via internet toch een aantal mensen ben tegengekomen waarmee ik in het echt nu nog steeds speel.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Gringo
- Locomotief
Naast de spellenclubs/bverenigingen zijn er vaak ook wikeliers actief met het organiseren van spelavonden. In de stad der blauwvingers (Zwolle) kan ik elke eerste zaterdag van de maand terecht bij de lokale spellenwinkel (Games 'n stuff).
Wat dien ik nou te stemmen in de poll?
Wat dien ik nou te stemmen in de poll?
ECHTE MANNEN ETEN GEEN HONING,
DIE KAUWEN OP BIJEN
DIE KAUWEN OP BIJEN
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
syroit
- Phoenix