Aras schreef:Mooi!Jerome schreef: Ik. begreep uit zijn bericht dat hij begin oktober de lijst opmaakt.
bordspellenstore schreef: Jullie hebben nog tot oktober om hier over na te denken![]()
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Aras schreef:Mooi!Jerome schreef: Ik. begreep uit zijn bericht dat hij begin oktober de lijst opmaakt.
bordspellenstore schreef: Jullie hebben nog tot oktober om hier over na te denken![]()
bordspellenstore schreef: Aras:
Fixed alter ego action cards (denk dat je de conquer cards bedoeld?)
![]()
PLUS:bordspellenstore schreef: Jerome:
Custom Metal Coins
Guild tracking dice
Royal writ compendium
Mis ik nog iets, of iemand, of klopt er iets niet?
Dan hoor ik het graag![]()
Klinkt goed. Dank voor de service! Graag hoor ik hoeveel je nog van me moet krijgen.bordspellenstore schreef: Dames, Heren,
Momenteel heb ik van de volgende mensen lijstjes binnen gekregen
Bruno:
Fixed alter ego conquer cards
Royal writ compendium
Guild tracking dice
Er is iemand aan het twijfelen. Je staat bovenaan het lijstje. Wanneer de ander afzegt, bericht ik je asap.re-lM schreef: Hey hey, Vroeg me af of er toch nog een plekje over was? Ik heb onder tussen de basegame kunnen bemachtigen![]()
Hoi,bordspellenstore schreef: Hi allemaal!
Aangezien ik nu van iedereen de add-ons heb ontvangen, heb ik deze doorgevoerd bij de Kickstarter. Verder is er goed nieuws: De productie verloopt soepel en er wordt zelf verwacht dat het spel al eerder geleverd gaat worden.
Overzicht van de ingevoerde add-ons:
Bruno:
Fixed alter ego conquer cards
Royal Writ Compendium
Guild tracking dice
Jur / MikeB / Cpt
3 x fixed alter ego conquer cards
3 x guild tracking dice
2 x feudum playmat board
1 x meeple realty expansion insert
Aras:
2 x Guild Tracking Dice
2 x Fixed alter ego conquer cards
Jerome:
Custom Metal Coins
Guild tracking dice
Royal Writ Compendium
Feudum Playmat Board
3 x royal seed coin
Kunnen jullie mij even een PM sturen met je 06 nummer? Dan maak ik de betaalverzoekjes aan en kan ik jullie tevens op de hoogte houden van de voortgang. Als je liever mailt, kan dit naar onze klantenservice@bordspellenstore.nl mail. Liefst wel even met je naam en Feudum in het onderwerp.
Groetjes! Nog even volhouden, dan is het zo ver!
Nee nog niet. Even afwachten dus.Aras schreef: Heb vorige week een mail verstuurd, nog niets vernomen....
Zijn eer al mensen die betaald hebben?