Spiel Essen 2019 - zaterdag avond

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gesloten
Patricklimbo
PIONier

Spiel Essen 2019 - zaterdag avond

Bericht door Patricklimbo »

Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?

Labels:
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Spiel Essen zaterdag avond

Bericht door pieter.schutz »

Patricklimbo schreef: Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?
als ik moet gokken zou ik zeggen: Overal
Afbeelding
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door dirk »

Patricklimbo schreef: Weet iemand of er zaterdag avond ergens gespeeld wordt in of rondom Spiel Essen ?
In bijna elk hotel of cafe's zie je inderdaad mensen spelen.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

dirk schreef:
Erg leuk hoor dat deze gelegenheid er altijd is! Ik kijk er ieder jaar weer met verbazing naar :o, want persoonlijk ben ik gebroken na een dag van talloze nieuwe spellen leren, volle gangpaden en herrie van pratende mensen in de hallen. Zeker als je dan de volgende dag weer op de beurs loopt, respect als je dan ´s avonds ook nog spellen kunt spelen :lol:!
Patricklimbo
PIONier

Bericht door Patricklimbo »

Zelf heb ik zojuist een hotel geboekt bij het Dusseldorf Airport. Ongeveer 15 minuten van de Messe af, natuurlijk afhankelijk waar men parkeert en hoe druk het is.

Ik ga namelijk zaterdag en zondag. Reeds diverse keren naar Spiel geweest maar dit jaar voor de 1e keer 2 dagen. Zodoende mijn vraag van hoe en wat.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

Ik zag vorig jaar in hotel Bredeney (loopafstand van de beurs) zaaltjes vol speeltafels.
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse

Bericht door dirk »

maxitaxi777 schreef:
dirk schreef:
Erg leuk hoor dat deze gelegenheid er altijd is! Ik kijk er ieder jaar weer met verbazing naar :o, want persoonlijk ben ik gebroken na een dag van talloze nieuwe spellen leren, volle gangpaden en herrie van pratende mensen in de hallen. Zeker als je dan de volgende dag weer op de beurs loopt, respect als je dan ´s avonds ook nog spellen kunt spelen :lol:!
Wij gaan altijd voor de 'full experience', vier dagen beurs en drie avonden gevuld met spellen spelen tot 's avonds laat.
Het enige dat er nog mist is eigenlijk de woensdagavond maar daar zie ik niet direct de meerwaarde van in wat die ene extra overnachting kan goedmaken.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

In het Atlantic Hotel zijn enkele conferentiezalen beschikbaar. Vroeger was ook de hele grote beschikbaar, maar de laatste 2 jaar is dat niet meer het geval waardoor het het er meestal helemaal vol zit. Hopelijk hebben ze deze keer de week na de beurs geen evenement en kan die dus wel gebruikt worden...
Voor de rest kan je inderdaad proberen om wat hotelletjes af te gaan op zoek naar een leeg tafeltje of zelfs een bar, maar dat is niet altijd eenvoudig. Wij hebben vorig jaar toch redelijk wat rondgereden voor we uiteindelijk iets vonden.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Gesloten