5 euro vind ik wel erg veel. Dat is 1/3 van de contributie van de spellenclub waar ik lid van ben.
Wat bij de plaatselijke spellenwinkel bij ncer is gebeurd ben ik ook bang voor als de winkelier hier in de buurt entree zou gaan vragen.
Ik denk dat dan ook meer mensen thuis met elkaar afspreken dan in de winkel.
Spellenwinkel en entree of contributie voor spellenavondje?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
WTULTC
- Elfenkoning
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: Spellenwinkel en entree of contributie voor spellenavond
Je hebt wel tot 500 spellen toegang schrijft hij en kunt een hele dag spelen. Daarnaast ook 10% korting.
Wij zijn hier op het forum grotendeels meerspelers denk ik. Dit betekent dat de nieuwste spellen door leden worden meegebracht. Het openmaken van games speciaal voor demo's is dan niet nodig. Een spellenclub is ook niet afhankelijk van de inkomsten voor levensonderhoud en betaalt minder aan kosten voor de locatie dan een winkelier.
Wij zijn hier op het forum grotendeels meerspelers denk ik. Dit betekent dat de nieuwste spellen door leden worden meegebracht. Het openmaken van games speciaal voor demo's is dan niet nodig. Een spellenclub is ook niet afhankelijk van de inkomsten voor levensonderhoud en betaalt minder aan kosten voor de locatie dan een winkelier.
-
Fastfriend
- Meeple
Re: Spellenwinkel en entree of contributie voor spellenavond
Ik speel regelmatig bij bordspelgroep Hilversum, 1 euro entree en zeer schappelijke prijzen voor de drankjes. Snacks mag je zelf gewoon meenemen. Bevalt mij prima zo!