Treinkaartjes spellenspektakel 2019
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
helena
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Treinkaartjes spellenspektakel 2019
Superaktie van de Spoordeelwinkel: voor 22 euro een treinretour vanuit het hele land naar Utrecht inclusief entree SpSp. Zo goedkoop kwamen we er nog nooit
. Als we daar nu eens massaal gebruik van gaan maken wordt het beregezellig in de trein en is de kans groot op herhaling van deze actie volgend jaar. Wij hebben de kaartjes al binnen 
Labels:
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Re: Treinkaartjes spellenspektakel
Was juist aan het zoeken gisteravond en kwam op 18,50 retour maar dat is nog zonder entree, bedankt voor de tip!helena schreef: Superaktie van de Spoordeelwinkel: voor 22 euro een treinretour vanuit het hele land naar Utrecht inclusief entree SpSp. Zo goedkoop kwamen we er nog nooit. Als we daar nu eens massaal gebruik van gaan maken wordt het beregezellig in de trein en is de kans groot op herhaling van deze actie volgend jaar. Wij hebben de kaartjes al binnen
![]()
Everybody has the right to play...
-
Sinedia
- Grote Dienaar
Net even uitgerekend en kom ook goedkoper uit...
Scheelt toch weer een tientje dat ik in een spelletje kan stoppen
Dank voor de tip
Scheelt toch weer een tientje dat ik in een spelletje kan stoppen
Dank voor de tip

-
Edwin84
- Elfenkoning
Gewoon bij Kruidvat treinkaartje gehaald. Was ook goedkoop 16 euro uit mijn hoofd en 12,50 als je spaarpunten inlevert.
Alleen geen kaartje erbij dan.
-
helena
- Fabrieksmanager
Dat deed ik voorgaande jaren ook. Maar bij de spoordeelwinkel betaal je nu maar 10 euro voor de trein (+12 euro entree)Edwin84 schreef: Gewoon bij Kruidvat treinkaartje gehaald. Was ook goedkoop 16 euro uit mijn hoofd en 12,50 als je spaarpunten inlevert.
-
Beate
- Professor Pimpel
Als gezin ben je helaas niet goedkoper uit via spoordeelwinkel.
Dit omdat bij de entreekaarten een gezinskaart staat, en deze weer niet via de spoordeelwinkel verkrijgbaar is.
Maar denk dat we wel met de trein komen, is voor de kinderen ook weer een leuk avontuur
Dit omdat bij de entreekaarten een gezinskaart staat, en deze weer niet via de spoordeelwinkel verkrijgbaar is.
Maar denk dat we wel met de trein komen, is voor de kinderen ook weer een leuk avontuur
-
Sinedia
- Grote Dienaar
Ik had het even (snel) uitgerekend en ik dacht het in de eerste instantie wel... tot mijn vrouw de slimme opmerking maakte dat onze kinderen gratis met de trein reizen. Was ik even vergetenBeate schreef: Als gezin ben je helaas niet goedkoper uit via spoordeelwinkel.

-
helena
- Fabrieksmanager
Uiteraard moet je voor jezelf even uitrekenen wat het goedkoopst is, en met een paar kinderen wordt het vanzelf anders. Voor een kind betaal je trouwens voor treinticket + entree 7 euro bij de spoordeelwinkel. Maar wij (zonder kinderen) gaan lekker treinen. Voor ons is het wel goedkoper en bovendien geen gedoe met parkeren.
-
Mile83
- Rooster Booster
Ja, mooie actie is dit!
(Het gaat kneiter druk worden
)
Ik heb alleen al entree dus ik denk dat ik voor een vakantieveilingen kaartje ga.
De kruidvat actie was helaas al verlopen. (Maar dat waren enkeltjes?)
Ik heb alleen al entree dus ik denk dat ik voor een vakantieveilingen kaartje ga.
De kruidvat actie was helaas al verlopen. (Maar dat waren enkeltjes?)