Tweedehands via No Shipping Auction + geschenken:

Nieuw gekocht:

Mooiste aanwinst: Summit! En ik dénk dat Electropolis en Dadaocheng heel mooie titels zijn...
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

finalstruggle schreef:
Aardig wat minder dan voorgaande jaren, scheelt wel dat er nu geen Kickstarters of andere preorders bij zitten.
Ook aantal leuke promos of gratis spul bij aankoop.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelukkig is dit een persoonlijke mening. Ik heb wat minder gekocht omdat binnen mijn groep de volgende spellen al meegenomen werden:Nautilus schreef: Helaas was het aanbod niet zo interessant dit jaar in Essen.
Te veel voor wat het is....aicirtap schreef: Wat heb jij voor de sagrada uitbreiding betaald?
finalstruggle schreef:
Aardig wat minder dan voorgaande jaren, scheelt wel dat er nu geen Kickstarters of andere preorders bij zitten.
Ook aantal leuke promos of gratis spul bij aankoop.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Was flink sjouwen of nietNoviomagum schreef: Mijn loot van 2019 met voor mijn doen een hoop promo's en mini expanties
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Wat zit er in dat Fleet druksluitzakje?Mr Jummy schreef:
Ik had vooraf veel research gedaan en ik had een minder lange lijst dan vorig jaar. Daarvan heb ik alles gekocht behalve point salad, abyss kaartspel (was er niet) en tajuto (alleen in duits). De enige impuls aankopen waren electropolis (voor de traditionele wazige aziatische aankoop) en maracaibo (was weinig info over behalve regelboek). Ik heb bgg nog wat geld gegeven voor wat van die luxe tokens voor Orleans en underwater cities en van die vouwbare bakjes.
Ben benieuwd naar de nieuwe oude dune !Nautilus schreef: Helaas was het aanbod niet zo interessant dit jaar in Essen.
Ik heb Dune en Judge Dredd aangeschaft. Daarnaast nog de Dice Tower promo's voor Nemesis.
![]()
Dat was een soort extra / promo / kickstarter bonus whatever voor fleet the dice game. Het was een zakje, 4 pennen en een paar kaarten. Ik had vooral een pen nodig om mijn geprinte spiel lijst bij te werken, dus maar gekochtmazinho schreef:Wat zit er in dat Fleet druksluitzakje?Mr Jummy schreef:
Ik had vooraf veel research gedaan en ik had een minder lange lijst dan vorig jaar. Daarvan heb ik alles gekocht behalve point salad, abyss kaartspel (was er niet) en tajuto (alleen in duits). De enige impuls aankopen waren electropolis (voor de traditionele wazige aziatische aankoop) en maracaibo (was weinig info over behalve regelboek). Ik heb bgg nog wat geld gegeven voor wat van die luxe tokens voor Orleans en underwater cities en van die vouwbare bakjes.