Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen, maar dit jaar hosten wij, i.s.m. Spellenspektakel, voor het eerst een Bring & Buy Stand voor het goede doel.
De Budgetspelen.nl Bring & buy stand is voor iedereen die op Spiel flink heeft ingekocht en wat kastruimte nodig heeft, de 10% commissie komt volledig ten goede van het goede doel Right to Play. Zij zetten zich in om kinderen het recht terug te geven om te kunnen spelen. Zo krijgen je stofhappende spellen een nobel tintje en wie weet verdien je zelf ook nog wat als je naar Spellenspektakel gaat/ of vind je bij de stand een mooie deal voor in de collectie. We gaan er een feestje van maken in ieder geval en nodigen jullie graag uit.
Even 1vraag. Je mag max 10 spellen aanbieden. Maar wat als je een pakket met 5 spellen er in aanbiedt. Telt het dan als 1 item, en mag je nog 9 items verkopen of nog maar 5?
Verder goed initiatief. Bij Spel in België ook altijd gedaan.
aicirtap schreef:
Even 1vraag. Je mag max 10 spellen aanbieden. Maar wat als je een pakket met 5 spellen er in aanbiedt. Telt het dan als 1 item, en mag je nog 9 items verkopen of nog maar 5?
Verder goed initiatief. Bij Spel in België ook altijd gedaan.
Als je er een pakketje van maakt (met elastiekjes of een andere manier) met 1 prijs erop, dan mag je nog 9 andere spellen aanbieden. Dat is geen probleem.
Moenja schreef:
Waarom kunnen de spellen niet bij jullie overnachten?
Goede vraag! We kunnen ze op de stand houden, maar omdat we s'nachts er niet zijn, weten we niet wie er verder daar nog allemaal rondloopt. Voor de veiligheid vragen we je dan ook om je spellen einde dag op te halen.
mag je ook voor 10 uur brengen bijvoorbeeld om 09.30 ?? Als demoër ben ik weinig beschikbaar om spellen te brengen eens de beurs eenmaal begint.
En ophalen na de eindtijd, want tot de eindtijd ben ik bezig met demoën.
humske schreef:
mag je ook voor 10 uur brengen bijvoorbeeld om 09.30 ?? Als demoër ben ik weinig beschikbaar om spellen te brengen eens de beurs eenmaal begint.
En ophalen na de eindtijd, want tot de eindtijd ben ik bezig met demoën.
+1
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?