Hal 7 ipv hal 8 dan.Volgend jaar hal 7 erbij:p
12.924 m2 ipv 7.024 m2 zou al veel beter zijn.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Hal 7 ipv hal 8 dan.Volgend jaar hal 7 erbij:p
Volgens mij heeft hal 7 geen aparte ingang als ik het zo zie of heeft elke hal een eigen ingang?Bridget schreef:Hal 7 ipv hal 8 dan.Volgend jaar hal 7 erbij:p
12.924 m2 ipv 7.024 m2 zou al veel beter zijn.
Waarom vraagtekens?Bridget schreef: Op een oppervlakte van 7.074 m2 ???
Sprakeloos, en ik zet er vraagtekens bij.
The Game Master liep zaterdag wel 'gewoon' als bezoeker rond.Viva schreef: Helaas geen stand van Portal Games en The Game Master
Omdat ik vraagtekens zet bij 7.000 mensen op 7.074 m2.Erwin schreef:Waarom vraagtekens?Bridget schreef: Op een oppervlakte van 7.074 m2 ???
Sprakeloos, en ik zet er vraagtekens bij.
Dat lijkt me een beetje kort door de bocht. Natuurlijk is het slim om prijzen te vergelijken. 4 your games is overall niet de goedkoopste spellenwinkel maar ze hadden zeker wel ook spellen voor leuke prijzen! Getaway driver voor 17,50, is bij bol.com 24,95 bijvoorbeeld, dat is nogal een verschil. of bijv. Mandala voor 18 euro, en zo heb ik er nog heel wat meer gezienEmus schreef: - 4 your games hanteerde weer absurde prijzen. Na vorig jaar de boot te zijn ingegaan, besloten we deze keer vóór het kopen even te googlen op op prijzen. Azul stond nog op de verlanglijst, maar die hebben we niet aangeschaft, aangezien deze € 36 moest kosten, tegenover Bol.com € 30. En zo waren er meer spellen die boven de gemiddelde retailprijs werden verkocht. Op een beurs verwacht ik aanbiedingen, geen hogere prijzen dan in de winkel.
Ik begrijp dat het zo gaat, maar gemiddeld gezien incl mensen die er werken zeker 1 pers per m2 vind ik een kippenhok.Edwin84 schreef: Is zeker wel mogelijk.
Sowieso heb je mensen die om 10 uur komen en om 12 uur weer gaan.
Anderzijds ook mensen die pas om 12.00 komen.
Als er een rij bij de Bring and Buy staat staan daar wellicht 80 mensen op 12 vierkante meter.
Zelfde aan speeltafel. Een gebied met 4 demotafels is bijvoorbeeld 3 bij 3 met 4 tafeltjes.
Als daar 16 mensen spelen en 2 demoërs staan is het toch goed te doen?
Oh dat zal best, maar in vergelijking met de Rode Pion en eerdere verkopers (nog van vóór Zwolle), mis ik bij hen gewoon de mooie beursaanbiedingen. Dat geeft verder niet, en er zijn zat mensen die hun spel wel daar kopen, gezien de enorme drukte rond hun stand de hele dag, maar voor mij is het een tegenvallertje. Ik zou dan ook graag meerdere verkopers zien op het SpSp. Voor mij was het vroeger een sport om de mooiste aanbiedingen te scoren op de beurs, ook al betekende dat dat ik soms iets meer voor een spel betaalde (doordat ze een mooie actie hadden met een gratis spel bij besteding van € 70, bijvoorbeeld).helena schreef:Dat lijkt me een beetje kort door de bocht. Natuurlijk is het slim om prijzen te vergelijken. 4 your games is overall niet de goedkoopste spellenwinkel maar ze hadden zeker wel ook spellen voor leuke prijzen! Getaway driver voor 17,50, is bij bol.com 24,95 bijvoorbeeld, dat is nogal een verschil. of bijv. Mandala voor 18 euro, en zo heb ik er nog heel wat meer gezienEmus schreef: - 4 your games hanteerde weer absurde prijzen. Na vorig jaar de boot te zijn ingegaan, besloten we deze keer vóór het kopen even te googlen op op prijzen. Azul stond nog op de verlanglijst, maar die hebben we niet aangeschaft, aangezien deze € 36 moest kosten, tegenover Bol.com € 30. En zo waren er meer spellen die boven de gemiddelde retailprijs werden verkocht. Op een beurs verwacht ik aanbiedingen, geen hogere prijzen dan in de winkel.
Heb zelf niet heel veel ervaring met bordspel-beursen, dit was onze 3e keer. En dan ook alleen maar Spellenspektakel. Snap dat als je vergelijkt met een online-winkel dat je daar goedkoper uit bent, maar dat is met vrijwel alles zo. Is niet helemaal fair imho.Emus schreef: Oh dat zal best, maar in vergelijking met de Rode Pion en eerdere verkopers (nog van vóór Zwolle), mis ik bij hen gewoon de mooie beursaanbiedingen. Dat geeft verder niet, en er zijn zat mensen die hun spel wel daar kopen, gezien de enorme drukte rond hun stand de hele dag, maar voor mij is het een tegenvallertje. Ik zou dan ook graag meerdere verkopers zien op het SpSp. Voor mij was het vroeger een sport om de mooiste aanbiedingen te scoren op de beurs, ook al betekende dat dat ik soms iets meer voor een spel betaalde (doordat ze een mooie actie hadden met een gratis spel bij besteding van € 70, bijvoorbeeld).
Dus voor mij persoonlijk vond ik het wat teleurstellend, al begrijp ik ook dat als ze toch voldoende omzetten, waarom zouden ze dan lager in de prijs gaan zitten?
Ga maar eens kijken bij Spel in Antwerpen!Heb zelf niet heel veel ervaring met bordspel-beursen, dit was onze 3e keer. En dan ook alleen maar Spellenspektakel. Snap dat als je vergelijkt met een online-winkel dat je daar goedkoper uit bent, maar dat is met vrijwel alles zo. Is niet helemaal fair imho.