In folie:
Apache (in folie)(Abacusspiele, Engelstalig) - 5€
California (Abacusspiele, Engelstalig) - 12€
Cuba (Eggertspiele, Engelstalig) - 32€
Empire of the Sun (GMT, Engelstalig) - 60€
Feudo (Z-Man Games, Engelstalig) - 15€
For the People (GMT, Engelstalig) - 50€
Hamburgum (in folie) (Rio Grande Games, Engelstalig) - 35€
Hermagor (Mind the Move, Engelstalig) - 25€
Il Principe (Mind the Move, Engelstalig) - 15€
Key Harvest (R&D Games, Engelstalig) - 30€
Khronos (Editions du Matagot, Engelstalig) - 28€
VERKOCHT: Onward, Christian Soldiers (GMT, Engelstalig) - 60€
Opera (The Game Master, Nederlandstalig) - 32€
Reis om de Wereld in Tachtig Dagen (University Games, Nederlandstalig) - 10€
VERKOCHT: San Marco (Ravensburger, Nederlandstalig) - 28€
Scarab lords (Fantasy Flight Games, Duitstalig) - 10€
Tempus (Pro Ludo, Duitstalig) ) - 20€
Tyrus (Euro Games, Engelstalig) - 8€
Way out West (Warfrog, Engelstalig) - 30€
WW2 Barbarossa to Berlin (GMT, Engelstalig) - 45€
Uit folie:
VERKOCHT: 1960: The Making of the President (Z-Man Games, Engelstalig) - 30€
VERKOCHT: A House Divided (Phalanx Games, Engelstalig) - 20€
Attika (999 Games, Nederlandstalig) - 22€
VERKOCHT: A Victory Lost (MMP, Engelstalig) - 50€
Britannia (Fantasy Flight Games, Engelstalig) - 28€
Capitol (Schmidt, Duitstalig) - 25€
Caprice (Gold Sieber, Nederlandstalig) - 15€
Carcassonne (999 Games, Nederlandstalig) - 10€
Expedition National Geographic (Ravensburger, Nederlandstalig) - 15€
VERKOCHT: Fifth Avenue (Alea, Duitstalig) - 20€
Friedrich (Histogame, Engelstalig) - 55€
Goa (999 Games, Nederlandstalig) - 30€
Hammer of the Scots (Columbia Games, Engelstalig) - 40€
Kogworks (Dr Wood Challenge, Engelstalig) - 18€
La Strada (Kosmos, Duitstalig) - 12€
VERKOCHT: Machiavelli + De Donkere Landen uitbreiding (999 Games, Nederlandstalig) - 12€
Oltre Mare (Mind the Move small, Engelstalig) - 5€
Parthenon: Rise of the Aegan (Z-Man Games, Engelstalig) - 40€
Power Grid + Benelux/Central Europe (in folie) + France/Italy Expansions (in folie) (Rio Grande Games, Engelstalig) - 50€
Quinamid (Third Dynasty Games, Engelstalig) - 15€
VERKOCHT: Shifting Sands (MMP, Engelstalig) - 50€
VERKOCHT: Stronghold (Portal, Engelstalig) - 35€
Tyros (Kosmos, Duitstalig) - 15€
Wallenstein (Queen Games, Duitstalig) - 35€
VERKOCHT: Wikinger (Hans Im Glück, Duitstalig) - 17€
Zeus en Hera (999 Games, Nederlandstalig) - 10€
Alle spellen niet in folie zijn volledig en in uitstekende staat. Alle spelmateriaal is normaal gezien opgeborgen in plastiek zakjes. Spellen zijn hoogstens enkele malen gespeeld. Sommigen zijn in meerdere talen.
Korting mogelijk bij aankoop van meerdere spellen.
Ruilen is ook mogelijk. Om een idee te hebben wat mij eventueel interesseert bekijk mijn profiel op Boardgamegeek.com user = "Billtje".
http://www.boardgamegeek.com/user/Billtje
Afhaling mogelijk in Gent, Brussel (werkdagen), Oostende (af en toe tijdens de weekends). Ik zal ook aanwezig zijn in Essen op donderdag.
Indien je nog vragen hebt, geïnteresserd bent of ruilvoorstellen wil doen stuur maar een PB (vermeld ook je woonplaats).
Bill
Reeks spellen en wargames te koop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Billtje
- PIONier
Reeks spellen en wargames te koop
Laatst gewijzigd door Billtje op za 15 jan 2011, 18:14, 8 keer totaal gewijzigd.
-
darkman
- Garnaal
Re: Reeks spellen en wargames te koop
Beetje jammer dat "1960: The Making of a President" nieuw nog goedkoper te krijgen is dan jouw 2e hands prijzen. En met deze prijzen heb ik het gevoel dat dit niet het enige spel zal zijn.
Check hier eens
Check hier eens
-
Billtje
- PIONier
idd, Prijs van dit spel is te hoog. Heb het net ook gepost op BGG en gezien dat ik ver boven de prijs zit. Wist trouwens niet dat dit nog nieuw te verkrijgen was. Aangepast.
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
De opmerking van Darkman geldt voor zo'n beetje de helft van je lijst.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Inderdaad! Sommige spellen zijn zelfs wel voor 25% minder te krijgen. Zijn dit nieuw prijzen?
-
delia
- Party Animal
Het is mij al vaker opgevallen op verschillende fora, dat de prijzen voor tweedehandsspellen in Belgie veel hoger liggen dan dat wij zuinige Hollanders willen betalen 

-
BibKamp318
- Garnaal
Ik zou het niet veralgemenen hoor. De prijzen zijn in dit geval echt "over the top" en kunnen de concurrentie met de "shop around the corner" niet aan.
Dat zal zich wellicht reflecteren in een zeer gematigde interesse, behalve onze reacties dan
Dat zal zich wellicht reflecteren in een zeer gematigde interesse, behalve onze reacties dan
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
meer info: http://spelhamels.blogspot.be en https://www.facebook.com/spelhamels
-
Billtje
- PIONier
Voor de nieuwe spellen (= in folie) is dit per definitie zo.Misth schreef:Inderdaad! Sommige spellen zijn zelfs wel voor 25% minder te krijgen. Zijn dit nieuw prijzen?
-
El Capitan
- Regenmaker
- Persoonlijke Ondertitel: speelt altijd met geel!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Tweedehands is tweedehands he. Ook al zit de folie er nog rond.
Als de mensen particulier dezelfde prijs moeten betalen als in de winkel denk ik dat iedereen liever in een winkel koopt. Wat is anders het nut van een tweedehandse verkoop?
Als de mensen particulier dezelfde prijs moeten betalen als in de winkel denk ik dat iedereen liever in een winkel koopt. Wat is anders het nut van een tweedehandse verkoop?
-
Billtje
- PIONier
Het is idd mij probleem als ik geen kopers vind en ik zal zelf wel beslissen voor hoeveel ik afscheid wil nemen van deze spellen.BibKamp318 schreef:De prijzen zijn in dit geval echt "over the top" en kunnen de concurrentie met de "shop around the corner" niet aan.
Uw opmerking is echter zeer subjectief en weinig verhelderend. Het is zeer gemakkelijk om hier een stellingkje te posten zonder te specifiëren of enig bewijs te leveren. Laat me weten welke "shop around the corner" dat dan wel mag zijn en ik zal graag de vergelijking maken. (iets wat ik trouwens reeds gedaan heb met een paar Belgische online winkels en BGG)
Het is uiteraard ook niet verboden aan elkeen die echt in een of meerdere van de spellen geïnteresseerd is (ipv. zijn en mijn tijd te verdoen) maar de vraagprijs te hoog vindt om een tegenvoorstel te doen.
-
BibKamp318
- Garnaal
Echt niet mijn bedoeling om de man te spelen en goed dat je prijzen vergelijkt en dat je uiteraard probeert een zo goed mogelijke prijs te krijgen. Ik merk alleen dat in vergelijking met de andere aanbieders je prijzen aan de hoge kant liggen. Mijn referentiekader ligt ook eerder bij prijzen in Essen en Duitse [internet-]winkels, dus wellicht op een lager niveau dan de gemiddelde Vlaamse/Nederlandse winkel.Billtje schreef:Het is uiteraard ook niet verboden aan elkeen die echt in een of meerdere van de spellen geïnteresseerd is (ipv. zijn en mijn tijd te verdoen) maar de vraagprijs te hoog vindt om een tegenvoorstel te doen.
Maar je "doe maar een bod"-suggestie zou geinteresseerden kunnen bewegen tot een tegenvoorstel. Goede aanvulling van je.
Succes!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Je prijzen zijn wel lager denk ik, maar niet veel. Bij de eerst volgende actie van een winkel zijn ze daar nieuw goedkoper.
Ik had eens gekeken wat opera nieuw kost. Bij bol.com en bij spelinfo.be betaal ik er nieuw zo'n 37 euro voor.
www.gezelschapsspel.info/inhoud/speltekoop/opera
Daar zelfs maar 34 euro.
Ik denk dat mensen dan liever voor nieuw gaan. Een spel dat eenmaal 2de hands verliest al gauw 25% van de waarde denk ik.
Overigens heb ik geen rekening gehouden met verzendkosten. Bol.com vraagt meen ik 1,95. Ik geloof niet dat jij ze voor dat bedrag verstuurd krijgt :p
Je moet uiteraard zelf weten wat je vraagt. Als je het er voor kunt vangen is het alleen maar mooi
Ik denk dat dit echter een beetje is wat iedereen bedoeld, vandaar dit bericht 
Sucses verder
ik ga weer verder met sparen voor spiel
:p
Ik had eens gekeken wat opera nieuw kost. Bij bol.com en bij spelinfo.be betaal ik er nieuw zo'n 37 euro voor.
www.gezelschapsspel.info/inhoud/speltekoop/opera
Daar zelfs maar 34 euro.
Ik denk dat mensen dan liever voor nieuw gaan. Een spel dat eenmaal 2de hands verliest al gauw 25% van de waarde denk ik.
Overigens heb ik geen rekening gehouden met verzendkosten. Bol.com vraagt meen ik 1,95. Ik geloof niet dat jij ze voor dat bedrag verstuurd krijgt :p
Je moet uiteraard zelf weten wat je vraagt. Als je het er voor kunt vangen is het alleen maar mooi
Sucses verder