newbie zoekt online D&D 5e groep

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Maretak
PIONier
Persoonlijke Ondertitel: Almachtige Aardappel
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

newbie zoekt online D&D 5e groep

Bericht door Maretak »

oké, dus ik wil heel graag D&D 5e proberen maar heb geen vrienden die zowel de tijd en interesse ervoor hebben. Dus na een beetje Googlen naar plekken om een D&D groep te vinden kwam ik hier uit. Aangezien ik niet bepaald de optie heb om met gemak naar een ander dorp of stad te reizen voor dit zou ik graag een online groep willen.
Ik heb een beetje ervaring met Pathfinder (1e) maar val voor mijn gevoel nog behoorlijk in de categorie "noob" als het op tabletop RPGs aankomt. (met name het role-play deel heb ik nog niet zoveel oefening mee, improviseren is lastig voor mij)

Ik denk dat de dagen waar het qua planning het beste uit zou komen dinsdag, woensdag en donderdag zijn.
DMdavid
Meeple

Re: newbie zoekt online D&D 5e groep

Bericht door DMdavid »

Maretak schreef: oké, dus ik wil heel graag D&D 5e proberen maar heb geen vrienden die zowel de tijd en interesse ervoor hebben. Dus na een beetje Googlen naar plekken om een D&D groep te vinden kwam ik hier uit. Aangezien ik niet bepaald de optie heb om met gemak naar een ander dorp of stad te reizen voor dit zou ik graag een online groep willen.
Ik heb een beetje ervaring met Pathfinder (1e) maar val voor mijn gevoel nog behoorlijk in de categorie "noob" als het op tabletop RPGs aankomt. (met name het role-play deel heb ik nog niet zoveel oefening mee, improviseren is lastig voor mij)

Ik denk dat de dagen waar het qua planning het beste uit zou komen dinsdag, woensdag en donderdag zijn.
Hey maretak,

Heb je het dan over roll20.net ? Op dat platform kun je online een roleplaying game spelen.
Ik heb best interesse.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maretak
PIONier
Persoonlijke Ondertitel: Almachtige Aardappel
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Maretak »

DMdavid schreef: Hey maretak,

Heb je het dan over roll20.net ? Op dat platform kun je online een roleplaying game spelen.
Ik heb best interesse.

Het liefst zou ik inderdaad via Roll20 spelen
DMdavid
Meeple

Bericht door DMdavid »

Maretak schreef:
DMdavid schreef: Hey maretak,

Ik heb best interesse.

Het liefst zou ik inderdaad via Roll20 spelen
Ok top. Hoeveel mensen heb je? En wie zal het spel leiden? Gr