On Mars - Vital Lacerda

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gert12555
Professor Pimpel

Re: On Mars - Vital Lacerda

Bericht door Gert12555 »

AlliantieAJ schreef:
Saaur schreef: Wat biedt de KS trouwens extra? Ik kon zo 123 niets vinden waarom ik niet op de retail zou wachten...
Een extra bord voor kaarten (Blueprints) op te leggen, staat bij SG onder de beschrijving aangegeven 'KS edition only'. Daar komen nog wel dingen bij
En de prijs zal vermoedelijk in retail nog omhoog gaan.
Afbeelding

Labels:
kattaklop
Garnaal

Bericht door kattaklop »

Ik vind het raar dat er steeds over de prijs gevallen word en dat net die kickstarters het beste resultaat halen.
Zolang men dit blijft betalen zullen de prijzen hoger en hoger worden zonder echt meerwaarden.
Ik ben hier zelf ook schuldig aan dat ik voor een spel dat er mooi uitziet, van een publisher is waar ik weet dat de qualiteit goed is en een goede ontwerper en artist, ik genijgd ben om ook "teveel" te betalen.
Voor dit spel weet ik het even niet. Want ik kan dit goed vinden, het moet nog op tafel geraken ook hé.
Afbeelding
swoek
Grote Dienaar

Bericht door swoek »

AlliantieAJ schreef:
Saaur schreef: Wat biedt de KS trouwens extra? Ik kon zo 123 niets vinden waarom ik niet op de retail zou wachten...
Een extra bord voor kaarten (Blueprints) op te leggen, staat bij SG onder de beschrijving aangegeven 'KS edition only'. Daar komen nog wel dingen bij
En de prijs in de winkel gaat wel wat omhoog. De KS upgrade pack (de exclusives) zal je apart moeten kopen als je ze wilt hebben. Zoals nu bij Lisboa, Vinhos, Gallerist en straks voor Escape Plan en On Mars. Dus kortom: KS biedt een lagere prijs.
swoek
Grote Dienaar

Bericht door swoek »

Ik ga deze backen. Zijn er nog 2 geinteresseerden uit regio Utrecht die mee willen doen? Dat bespaart in de verzendkosten.

Met 3 komt dit dan op:
($267 + ong $37 verzendkosten)/3 = $101,33 = 90,79 euro, maar reken op 92 euro ivm creditcard kosten en fluctuaties in dollarkoers

Alleen pledgen:
$89 + $23 = $112 = 100,35 euro = 102 euro met creditcard kosten en fluctuaties in dollarkoers
Traquan
Stamhoofd

Bericht door Traquan »

Ik heb een set van 3 gebacked voor regio Den Haag/Voorburg. Één plekje voorlopig gereserveerd voor Mazinho, dus in ieder geval nog één plekje over.
mazinho schreef: Ik woon in Den Haag en volg met interesse. Ik kijk even of er een grote pledge opgezet wordt door onze Zuiderburen.
Laat je even weten of je mee doet?
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mazinho »

Traquan schreef: Ik heb een set van 3 gebacked voor regio Den Haag/Voorburg. Één plekje voorlopig gereserveerd voor Mazinho, dus in ieder geval nog één plekje over.
mazinho schreef: Ik woon in Den Haag en volg met interesse. Ik kijk even of er een grote pledge opgezet wordt door onze Zuiderburen.
Laat je even weten of je mee doet?
Ik had er mentaal net afscheid van genomen, maar omdat je zo enorm vriendelijk was om een plek voor me te reserveren, doe ik gewoon lekker mee! WOEI!!!
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Stoopie
Professor Pimpel

Bericht door Stoopie »

Ik heb gebacked. Voor wie het spel in Hoofddorp wilt komen afhalen, is er nog de mogelijkheid om aan te sluiten.
Aras
Geheim Genootschap

Bericht door Aras »

Vandaag On Mars ontvangen!
Afbeelding