DIY board game table

Spellen ontwerpen, verfraaien en opbergen (zip locks, sleeves, een eigen spel ontwerpen)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: DIY board game table

Bericht door MADG0BLIN »

Ik heb geen afbeelding genomen. Ik heb een kleur blauw genomen welke ik mooi vond. Hier ben ik nog steeds erg blij.
Zal binnenkort eens wat foto's maken anders.
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Ik heb op Spiel gewoon een zwarte gekocht van 90cm op 180cm voor 60€ en dat speelt toch wel erg fijn. Voor mij was een afbeelding geen meerwaarde.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo

Bericht door Stijnhoofd »

Een blanco kleur vind ik zo... blegh. Dan liever eentje met een subtiel patroon. Benieuwd naar je foto's Madgoblin! Ik ga komende maandag naar de Ikea voor een nieuwe eettafel in de woonkamer. Zodra die er is is de oude tafel mijn pakkie-an en kan ik aan de slag. Ik neem gelijk een led-strip mee bij de Ikea 8)
Recent speelde ik...

Afbeelding
ogeert
Locomotief

Bericht door ogeert »

Misschien niet direct relevant voor dit topic, maar wel een algemene tip voor mensen die zoeken naar een oplossing om hun spellen op te spelen. Wij spelen gewoon op de eettafel, maar leggen dan een anti-slip-matje met daarover een fleece kleedje op de tafel. Dat werkt perfect, je hebt hetzelfde effect als zo'n (dure) neopreen mat. Het kleedje blijft goed liggen, kaarten pak je makkelijk op, het oppervlak voelt zacht aan, dobbelstenen rollen zacht, etc. En het heeft meer voordelen: je kunt je fleece kleedje makkelijk opruimen en in de wasmachine gooien, en het anti-slip-matje en een fleece kleedje kosten samen minder dan € 5,- (bij de Action)!
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo

Bericht door Stijnhoofd »

Toevallig dat je dit topic omhoog haalt; ik heb dit weekend de laatste hand gelegd aan mijn eigen board game table! Nadat ik de blauwdrukken vond van hoe je de Ikea Bjursta tafel kunt ombouwen ben ik zelf aan de slag gegaan. De twee platen die eerst het tafeloppervlak vormden ga ik ook nog bewerken om als deksel te kunnen fungeren, maar het belangrijkste is dat ik nu een operationele tafel heb!

Ik ben er ontzettend blij mee en heb hem gisteravond meteen ingewijd met wat spelletjes Legendary Encounters Alien. Ik ben niet zo'n handig persoon dus ik ben best wel trots op het eindresultaat :)
Recent speelde ik...

Afbeelding
ogeert
Locomotief

Bericht door ogeert »

Gaaf, ziet er mooi uit! Goed bezig :-)
Sinedia
Grote Dienaar

Bericht door Sinedia »

Ziet er inderdaad mooi uit... kudos!