Jammer, het is echt een leuk solo-spel namelijk!AstridvE schreef: Deze solospeler houdt niet van koffie, dus een spel over koffie brouwen laat ik aan me voorbij gaan
![]()
Gisteren het verlaten station gespeeld. Blijft leuk om een stroomkring te bouwen.
Los van het feit dat ik weer met enige regelmaat Palm Island (vrij letterlijk) ter hand neem om toch de challenges op normal mode eens allemaal te kunnen halen (alvorens ik overstap op het toevoegen van die andere kaarten, eilandbewoners en gebeurtenissen geloof ik) heb ik zaterdagavond mijn nieuwe spellentafel in gebruik genomen met Legendary Encounters: Alien en de Covenant-expansion, die ik uit Antwerpen meenam bij Adriaensen. Ik had de hele avond het huis voor mezelf dus heb eerst de film gekeken alvorens ik in de game dook. En nog een keer. Ik blijf het toch erg goed uitgewerkt vinden hoe ze deze films in drie logische objectives weten te gieten en hoe eigenlijk elke kaart in het spel refereert naar iets uit de film. Voor een fan als ik echt fantastisch. En gaaf dat er nu zelfs een (optionele) eindbaas in zit.