Boardgamegeek.com
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Boardgamegeek.com
Een site met een gigantische spelletjes database, review systeem een veel meer. Hij is wel in het Engels maar dat zal voor de meeste geen probleem zijn.
Boardgamegeek link
Boardgamegeek link
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
BenNevis
- Veenboer
-
Musti
- Regenmaker
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
BoardgameGeek
De spellendatabase is zeer uitgebreid.
Maar de startpagina en de opbouw van de site vind ik onoverzichtelijk.
Maar de startpagina en de opbouw van de site vind ik onoverzichtelijk.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Onoverzichtelijk kan ik met je eens zijn: het ding is ook---als ik me niet vergis---custom built. Hetzelfde kan ik echter ook zeggen van spielbox.de of luding.org. Maar als je eenmaal je weg weet te vinden is het de data base die je raadpleegt voor recenties, regelvragen, varianten, strategietips en ik weet niet wat nog meer.
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
-
BenNevis
- Veenboer
Al eens van Secret Santa gehoord op boardgamegeek?
http://www.boardgamegeek.com/thread/135790
Het concept is eenvoudig. Uit een grote poule van participanten krijgt iedere participant een 'target' aan wie hij/zij voor de kerst (een) spel(len) moet geven ter waarde van tussen de 15 en 35 dollar. Je krijgt ook zelf van een andere BGGer (een) kado(s) ter waarde van tussen de 15 en 35 dollar.
Vorig jaar deed hier een flink aantal mensen aan mee en het leverde zoveel leuke reacties op dat ik besloten heb om dit jaar ook mee te doen.
Kijk of je het wat vind en doe vooral mee als het je leuk lijkt!!!
Het concept is eenvoudig. Uit een grote poule van participanten krijgt iedere participant een 'target' aan wie hij/zij voor de kerst (een) spel(len) moet geven ter waarde van tussen de 15 en 35 dollar. Je krijgt ook zelf van een andere BGGer (een) kado(s) ter waarde van tussen de 15 en 35 dollar.
Vorig jaar deed hier een flink aantal mensen aan mee en het leverde zoveel leuke reacties op dat ik besloten heb om dit jaar ook mee te doen.
-
Dierik
- Erelid
Je blijft telkens nieuwe dingen ontdekken op Boardgamegeek. Zo kwam ik laatst achter de volgende interessante thread. Notabene van BasL (hier ook actief, alhoewel de laatste tijd wat minder)
Nederlandse spellenspeciaalzaken inclusief beoordeling
Nederlandse spellenspeciaalzaken inclusief beoordeling
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Re:
Inmiddels is Secret Santa 2010 enige tijd geleden geopend:BenNevis schreef:Al eens van Secret Santa gehoord op boardgamegeek?
http://www.boardgamegeek.com/thread/572 ... up-is-open
Zijn er mensen hier die er aan mee doen?
-
El Capitan
- Regenmaker
- Persoonlijke Ondertitel: speelt altijd met geel!
Re: Boardgamegeek.com
Ik ga wel meedoen denk'k. Altijd leuk zo'n verrassingen
.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
darkman
- Garnaal
Ik heb hier deze week toevallig iets over gelezen. Lijkt me wel heel leuk om aan mee te doen. Ok, je loopt altijd het risico dat jij zelf geen cadeau of een zeer teleurstellend cadeau krijgt maar dat is volgens mij zelden voorgekomen.
Ik ga er nog even over nadenken, 12 november sluit de inschrijvingstermijn pas dus we hebben nog even. Ben in ieder geval wel al mijn wish list wat aan het updaten. Mocht je ook mee willen doen dan is dit wel een goede geeklist vol met tips (voornamelijk gericht op het plezieren van degene waarvoor je een cadeau moet kopen).
Ik ga er nog even over nadenken, 12 november sluit de inschrijvingstermijn pas dus we hebben nog even. Ben in ieder geval wel al mijn wish list wat aan het updaten. Mocht je ook mee willen doen dan is dit wel een goede geeklist vol met tips (voornamelijk gericht op het plezieren van degene waarvoor je een cadeau moet kopen).
-
fatum
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: X-Wing: imperial !
Vorig jaar meegedaan aan Secret Santa, holiday cards en PnP Secret Santa. Dit jaar ook weer van de partij 
We kunnen zelfs een BSM exchange organiseren met het nieuwe systeem dat ze daar nu hebben.
We kunnen zelfs een BSM exchange organiseren met het nieuwe systeem dat ze daar nu hebben.