Hallo allen,
Ik heb Age of Civilization nu een paar keer gespeeld en nu net ook een keertje solo. Ik ben niet onverdeeld enthiousiast over het spel... maar het kan me toch ook niet loslaten...
Ik vroeg me dus af of anderen dit spel ook al (solo) gespeeld hebben en wat jullie er van vinden?
Age of Civilization
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Sinedia
- Grote Dienaar
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Age of Civilization
Ik was er niet weg van. Sterker nog, na zes spelletjes heb ik hem weer verkocht. Ik vond dat de solo scenario's te veel weg hadden van puzzels, die als je ze eenmaal uitgespeeld hebt, weinig herspeelbaarheid meer hebben. Wanneer dat het geval is zijn deze scenario's ook vaak erg moeilijk. Ik heb er weinig plezier aan beleefd.Sinedia schreef: Hallo allen,
Ik heb Age of Civilization nu een paar keer gespeeld en nu net ook een keertje solo. Ik ben niet onverdeeld enthiousiast over het spel... maar het kan me toch ook niet loslaten...
Ik vroeg me dus af of anderen dit spel ook al (solo) gespeeld hebben en wat jullie er van vinden?
Recent speelde ik...

- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Na een keertje solo weer verkocht. Ik zie er wel de lol van in en er is een ton aan civs, maar ik voel niet dat ik een civ aan het opbouwen ben.
de scenario's waren mij te weird en diverse fiches waren alleen voor een scenario.
Doosje was schattig en goed gebouwd en de handleiding was ook niks mis mee (ook mede geproofread).
de scenario's waren mij te weird en diverse fiches waren alleen voor een scenario.
Doosje was schattig en goed gebouwd en de handleiding was ook niks mis mee (ook mede geproofread).
- Martyn F
- Spelauteur
- Persoonlijke Ondertitel: Bordspelauteur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb hem alleen met anderen gespeeld en dan is hij superleuk. Vooral omdat je moet op het goede moment de goede beschaving moet pakken. Waarbij het erg belangrijk is om in de gaten te houden wat de anderen doen.
Martyn F
Board game designer
Board game designer