Ik woon in Gouda. Zelf speel ik meestal in Capelle, vanuit Gouda zelf is dat dichtbij.
Als ik echter tijd heb ga ik ook vaak naar de Gonz http://www.degonz.nl/ in alle even weken is daar op zondag een spellen lounge. (Als ik naar het schema van deze week kijk, betwijfel ik echter of het deze week doorgaat.
Tevens wil ik binnenkort proberen om een zaterdag of zondag bij mij thuis een spellendag te organiseren voor mensen uit Capelle, als je wil kan ik je daarvan op de hoogte brengen als het doorgaat.
spellenclub gouda
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.