Bordspelmania 10 of nee, 15...
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Aras
- Geheim Genootschap
Re: Bordspelmania 10 of nee, 15...
Gefeliciteerd en dank aan alle vrijwilligers die dit mogelijk maken !!
- usurper
- Geheim Genootschap
Gefeliciteerd met dit mooie jubileum
Ik volg BSM inmiddels dagelijks sinds april 2011.
Ik volg BSM inmiddels dagelijks sinds april 2011.
We live to survive our paradoxes
- Edwin84
- Elfenkoning
Mooi jubileum inderdaad. Fijn om te zien dat het forum anno 2020 nog redelijk actief is.
Veel fora zijn niet meer.
Veel fora zijn niet meer.
-
Kevin
- Hazelnoot Ridder
Hip hip hoera!
Bedankt voor jullie inzet!
Altijd fijn om hier even rond te kijken, antwoord te krijgen op mijn spelregelvragen, nieuwe tips te ontdekken en even te geloven dat mijn liefde voor spellen niet pathologisch is 'want op Bordspelmania lopen er nog ergere freaks rond'
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Altijd fijn om hier even rond te kijken, antwoord te krijgen op mijn spelregelvragen, nieuwe tips te ontdekken en even te geloven dat mijn liefde voor spellen niet pathologisch is 'want op Bordspelmania lopen er nog ergere freaks rond'

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
- Pura Vida
- Kardinaal
Hahaha, heb ik ook, tótdat ik weer eens met een spel thuis kom omdat ie hier op BSM zo goed beschreven was. De meewarige blik van mijn vrouw duwt mij dan toch weer in dat pathologische hoekje.Kevin schreef: Hip hip hoera!
Altijd fijn om hier even rond te kijken, antwoord te krijgen op mijn spelregelvragen, nieuwe tips te ontdekken en even te geloven dat mijn liefde voor spellen niet pathologisch is 'want op Bordspelmania lopen er nog ergere freaks rond'![]()
Een felicitatie waard dus, inderdaad, al 10/15 jaar een vrijplaats voor spellengekken. Gefeliciteerd!
- Edwin84
- Elfenkoning
Is er eigenlijk veel verkeer op de site buiten het forum met bezoekers van buitenaf?
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Ik begrijp je niet...Kevin schreef: 'want op Bordspelmania lopen er nog ergere freaks rond'![]()
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Gefeliciteerd met dit mooie jubileum !!
Ondertussen blijkbaar al lid van 2012, ik weet nog dat ik hier ben terecht gekomen nadat het forum Bordspelplaza ermee stopte, de tijd gaat snel
Ondertussen blijkbaar al lid van 2012, ik weet nog dat ik hier ben terecht gekomen nadat het forum Bordspelplaza ermee stopte, de tijd gaat snel
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- Mistharfare
- Website beheerder
Hierbij enkele statistieken:Edwin84 schreef: Is er eigenlijk veel verkeer op de site buiten het forum met bezoekers van buitenaf?
- 2020 - 71,9% rechtstreeks, 10,8% zoekmachines, 17% externe pagina's*
- 2019 - 69,4% rechtstreeks, 18,2% zoekmachines, 12,1% externe pagina's*
- 2018 - 70,2% rechtstreeks, 21,5% zoekmachines, 7,6% externe pagina's
- Edwin84
- Elfenkoning
Ik snap niet goed wat deze statistieken betekenen.
Zelf qas ik met name benieuwd of buiten de forumleden er veel bezoekers zijn en of bijvoorbeeld de waarderingen van speen veel worden gelezen. Dus meer views ipv percentages.
Zelf qas ik met name benieuwd of buiten de forumleden er veel bezoekers zijn en of bijvoorbeeld de waarderingen van speen veel worden gelezen. Dus meer views ipv percentages.
- Mistharfare
- Website beheerder
Dat 71,9% van het aantal bezoekers Bordspelmania.eu rechtstreeks via de browser bezoekt en niet via zoekmachines of links vanuit andere websites. Dit is op basis uiteraard van al onze bezoekers.Edwin84 schreef: Ik snap niet goed wat deze statistieken betekenen.
Dit geeft dus aan dat 28,1% niet direct naar Bordspelmania.eu gaat maar via andere websites of zoekmachines waarvan ik verwacht dat dit vaak geen leden zijn.
We hebben wel meer statistieken maar niet persoonlijk genoeg (tevens niet toegestaan volgens de wet) om bijvoorbeeld te achterhalen hoeveel de waarderingen van spelers worden gelezen van een bepaald spel door leden en niet leden.
- Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
Leuk om zo weer even in het verleden te kijken.Dierik schreef: Het Spellenspektakelforum waaruit Bordspelmania is ontstaan is online gegaan op 1 september 2005. Mooi terug te zien via deze link: https://www.bordspelmania.eu/memberlist ... searchuser
De eerste twee gebruikers zijn door de toenmalige beheerder Mathijs aangemaakt op de dag voor live-gang. Ook leuk om de zien wie van jullie bij de eerste 100 aanmeldingen horen.![]()
Kijk vol vertrouwen naar de toekomst. Gefeliciteerd met het jubileum!