Mag verwijderd worden
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
ManonCR -D&D
- Joker
Mag verwijderd worden
.
Laatst gewijzigd door ManonCR -D&D op zo 20 dec 2020, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gamecat
- Joker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Actieve NL D&D server zoekt spelers!
Welke editie spelen jullie en hoe vaak?
-
ManonCR -D&D
- Joker
Sorry voor het wat latere antwoord. Ik heb geen melding gehad van het bericht.Gamecat schreef: Welke editie spelen jullie en hoe vaak?
Wij spelen 5e.
We spelen textroleplay dagelijks, one-shots op inschrijven. Momenteel zijn er bijvoorbeeld 3 lopend waar je je op in kan schrijven. Wekelijks a 2-wekelijks komt er een nieuwe one-shot bij. Dit alles gericht op de wereld/stad waarin wij spelen.
-
Gamecat
- Joker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Geen probleem.ManonCR -D&D schreef:Sorry voor het wat latere antwoord. Ik heb geen melding gehad van het bericht.Gamecat schreef: Welke editie spelen jullie en hoe vaak?
Wij spelen 5e.
We spelen textroleplay dagelijks, one-shots op inschrijven. Momenteel zijn er bijvoorbeeld 3 lopend waar je je op in kan schrijven. Wekelijks a 2-wekelijks komt er een nieuwe one-shot bij. Dit alles gericht op de wereld/stad waarin wij spelen.
Ik speel meestal 3.5 (ooit begonnen met BECMI, ja ik ben zo oud...). Ik heb wel de basis boeken van 5e en een paar keer gespeeld en ge-dm-ed. Maar 3.5 is toch meer mijn ding. Maar misschien kom ik een keer kijken.