Ook in mijn kast staan goede spellen die zelden of nooit op de tafel komen. Ik heb daarom mijn marktplaats account afgestoft en me voorgenomen om iedere dag een spel dat ik wel kwijt wil op marktplaats te zetten. Ik zal in dit draadje ook deze spellen en vraagprijs zetten, maar verwijs voor foto's graag naar marktplaats. De laatst toegevoegde spellen staan bovenaan.
Ik ga altijd netjes met mijn spellen om, dus ze zijn doorgaans in uitstekende staat en als dat niet zo is, dan zet ik het er in de marktplaats-advertentie bij (daar kan je ook foto's vinden van de spellen). Ik heb er een voorkeur dat kopers spellen komen afhalen (minste risico aan beide kanten) en ik woon in Voorhout.
Op dit moment staan de volgende spellen te koop op marktplaats:
Mijn advertenties op marktplaats kan je hier vinden: https://www.marktplaats.nl/u/dagmar/24911812/
Als je niet via marktplaats wil reageren kan je me ook mailen op spellengekdagmar@hotmail.com
Spellen te koop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Spellen te koop
Laatst gewijzigd door Dagmar op vr 13 nov 2020, 19:43, 30 keer totaal gewijzigd.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Re: Spellen te koop
Verkochte spellen verwijderd en nieuwe toegevoegd
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Re: Spellen te koop
Verkochte spellen verwijderd, prijzen verlaagd en nieuwe spellen toegevoegd
-
Dagmar