Gezocht: Wingspan Swift promo pack

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Pura Vida
Kardinaal

Gezocht: Wingspan Swift promo pack

Bericht door Pura Vida »

Niet veel kans, denk ik, maar heeft iemand een NL versie liggen van de Swift start van Wingspan waar je tegen betaling vanaf wilt? Betreft die 10 extra vogelkaarten waarmee je kunt beginnen. Zitten bij de nieuwere edities van het basisspel, maar 999 levert ze niet los helaas.
Laatst gewijzigd door Pura Vida op za 10 jul 2021, 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Labels:
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Gezocht: Wingspan Swift promo pack

Bericht door mazinho »

Pura Vida schreef: Niet veel kans, denk ik, maar heeft iemand een NL versie liggen van de Swift start van Wingspan waar je tegen betaling vanaf wilt? Betreft die 10 extra vogelkaarten waarmee je kunt beginnen. Zitten bij de nieuwere edities van het basisspel, maar 999 levert ze niet los helaas.
Weet je wat de vogelnamen van de 10 zijn? Ben benieuwd of ze in mijn relatief nieuwe versie zitten. Zijn de 10 kaarten gemarkeerd en zo ja hoe?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik vind het ook echt jammer dat de kaartjes nooit los verkrijgbaar zijn geweest in het Nederland. Wie weet bedenkt 999 zich nog als hier genoeg mensen hetzelfde vinden.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Het zou 999Games sieren als ze deze 10 kaarten standaard als promo in de Oceanie uitbreiding doen.

Met Azul heb ik hetzelfde gehad wat betreft de jokertiles. Ook die kreeg je ineens bij het spel als promo terwijl mensen die het spel al eerder in het Nederlands hadden gekocht deze promo dus ook niet konden krijgen. Ook daar heb ik op mis gegrepen.
Afbeelding
Anneleaf
Grote Dienaar

Bericht door Anneleaf »

mazinho schreef:
Pura Vida schreef: Niet veel kans, denk ik, maar heeft iemand een NL versie liggen van de Swift start van Wingspan waar je tegen betaling vanaf wilt? Betreft die 10 extra vogelkaarten waarmee je kunt beginnen. Zitten bij de nieuwere edities van het basisspel, maar 999 levert ze niet los helaas.
Weet je wat de vogelnamen van de 10 zijn? Ben benieuwd of ze in mijn relatief nieuwe versie zitten. Zijn de 10 kaarten gemarkeerd en zo ja hoe?
https://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... promo-pack

Zie hier, ze hebben een donker hoekje bovenin.
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

WTULTC schreef: Het zou 999Games sieren als ze deze 10 kaarten standaard als promo in de Oceanie uitbreiding doen.

Met Azul heb ik hetzelfde gehad wat betreft de jokertiles. Ook die kreeg je ineens bij het spel als promo terwijl mensen die het spel al eerder in het Nederlands hadden gekocht deze promo dus ook niet konden krijgen. Ook daar heb ik op mis gegrepen.
Jokertiles bij Azul? Heb ik ook al niet... :cry: ... anyway... beetje massa maken voor de Nederlandse swift pack is een goed idee. Baat het niet dan schaadt het niet. Wie mist nog meer die 10 promokaarten? Laat het weten! 999 leest vast mee.
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

mazinho schreef:
@ Mazinho: de namen van de 10:
Amerikaanse roodstaart
Breedvleugel buizerd
Rotgans
Geschubde kwartel
Witkeelzwaluw
Vaux gierzwaluw
Tafeleend
Middelste zaagbek
Roodbuikzanger
Zwartkin kolibrie
Afbeelding
helena
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: kooiker

Bericht door helena »

Pura Vida schreef:
WTULTC schreef: Het zou 999Games sieren als ze deze 10 kaarten standaard als promo in de Oceanie uitbreiding doen.

Jokertiles bij Azul? Heb ik ook al niet... :cry: ... anyway... beetje massa maken voor de Nederlandse swift pack is een goed idee. Baat het niet dan schaadt het niet. Wie mist nog meer die 10 promokaarten? Laat het weten! 999 leest vast mee.
Ik heb Wingspan dus ook te vroeg gekocht :( Zou ze ook heel graag nog willen hebben
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Bericht door EEMBC »

helena schreef:
Pura Vida schreef: Jokertiles bij Azul? Heb ik ook al niet... Wie mist nog meer die 10 promokaarten? Laat het weten! 999 leest vast mee.
Ik heb Wingspan dus ook te vroeg gekocht :( Zou ze ook heel graag nog willen hebben
+1. Ook wat betreft Azul :(
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Ik gooi hem maar even omhoog weer, dit draadje. Ben nog op zoek en volgens mij zijn er meer die dat promopack in NL willen hebben... 999?
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Zullen we met zijn alle 999Games gaan spammen met mails? Dat ze deze 10 kaartjes als promo bij de nieuwe uitbreiding doen. De meeste fans van het eerste uur gaan die uitbreiding vast kopen.
Afbeelding
helena
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: kooiker

Bericht door helena »

WTULTC schreef: Zullen we met zijn alle 999Games gaan spammen met mails? Dat ze deze 10 kaartjes als promo bij de nieuwe uitbreiding doen. De meeste fans van het eerste uur gaan die uitbreiding vast kopen.
Ik heb de eerste uitbreiding al en ben niet van plan er nog één te kopen, ik wil gewoon de kaartjes kunnen bestellen :eh:
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

WTULTC schreef: Zullen we met zijn alle 999Games gaan spammen met mails? Dat ze deze 10 kaartjes als promo bij de nieuwe uitbreiding doen. De meeste fans van het eerste uur gaan die uitbreiding vast kopen.
Of los verkopen. Heb ik al tot vervelends toe voor 999 voorgesteld via mail, maar zonder resultaat. Het is natuurlijk totaal onbelangrijk hè, op de schaal van Corona, economie, banen kwijt enzovoort, maar toch: ik wil gewoon DIE PLAATJES!!! :lol: Vijftien euro heb ik er zo voor over. Voor dat bedrag heb ik ze in het ENG, maar ik wil gewoon rotgans kunnen zeggen in plaats van brant. Heel stom misschien.
Afbeelding
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Die kaartjes zijn toch alleen maar bedoeld om de allereerste keer te spelen?
Waarom zou je ze nou nog willen hebben dan, behalve uit completisme?
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Vanwege completisme denk ik. Bij King of Tokyo bijv. heb ik de kaart 'horde' ook niet. Daar zijn tig promokaarten vooruitgebracht. Meerdere keren dus daar is het ook niet te doen bij.

Echter dit zijn 10 kaarten die mensen die als het ware de 2e druk van Wingspan wel hebben gehad en mensen die de eerste druk hebben gekocht (eigenlijk de grootste fans) hebben gemist. Je benadeeld een koper die het spel meteen als het uitkomt zo wel. Dat is toch niet eerlijk?

Hetzelfde is met de Azul jokertegels (andere uitgever) gebeurd. Ineens kreeg je deze er bij als je het spel kocht. Dit is maar tijdelijk geweest, maar toch. Een koper van het eerste uur heeft ze niet ontvangen.
Afbeelding