Wingspan uitbreiding Oceanië
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: Wingspan uitbreiding Oceanië
Inmiddels is deze week vrijwel alles bekend geworden van de uitbreiding. Vandaag komt denk ik het regelboekje online, maar waar ik ook van stond te kijken en er benieuwd naar ben zijn de 2 extra automavarianten. Een daarvan is coöperatief (kan dus met meerdere spelers) tegen een automa die niet van vogels houd. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal precies in zijn werk zal gaan.
Labels:
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik ben ook heel benieuwd naar die samenwerkvariant, tegen een automarazzi die je in het echt ook vaak genoeg tegenkomt als je een natuurwandeling maakt: de fanatieke vogelfotograaf die alles vertrapt en verstoort om zijn unieke plaatje te kunnen schieten. Goed gevonden hoor.
Deze quote van de ontwerper vind ik trouwens zeer sympathiek:
Deze quote van de ontwerper vind ik trouwens zeer sympathiek:
En toepasselijk voor ons ook nog, met onze jongste van de vier, die maar al te graag óók een keer met Wingspan wil meedoen maar dat nog net niet echt aandurft.so the family could include their younger child who was just shy of being able to play it competitively
- Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hmmmmmm
Zou je de Automas ook tegen elkaar kunnen laten spelen?

- olavf
- El Capitan
Ja, handig als je zelf het spel niet leuk vindt. Kun je wat anders gaan doenJerome schreef: Hmmmmmm![]()
![]()
- Pura Vida
- Kardinaal
Helaas niet, want die automa's kunnen echt helemaal niks zelf en je moet er dus continu bij blijven. Als je het spel toch al niks vindt, wordt dat dus helemaal stomvervelend.olavf schreef:Ja, handig als je zelf het spel niet leuk vindt. Kun je wat anders gaan doenJerome schreef: Hmmmmmm![]()
![]()
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik kan niet goed inschatten of deze post serieus of grappig bedoeld isPura Vida schreef: Helaas niet, want die automa's kunnen echt helemaal niks zelf en je moet er dus continu bij blijven. Als je het spel toch al niks vindt, wordt dat dus helemaal stomvervelend.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- Pura Vida
- Kardinaal
Dat was precies de bedoeling.The Iced One schreef:Ik kan niet goed inschatten of deze post serieus of grappig bedoeld isPura Vida schreef: Helaas niet, want die automa's kunnen echt helemaal niks zelf en je moet er dus continu bij blijven. Als je het spel toch al niks vindt, wordt dat dus helemaal stomvervelend.
- Pura Vida
- Kardinaal
Oké on topic maar weer dan: alles en dus ook de regelboekjes staan intussen online:https://stonemaiergames.com/games/wings ... expansion/
Preorder eind oktober, shipping november. Ik hoop dat 999 net zo snel is, want met al die vogelnamen en kinderen in huis gaan we natuurlijk voor de Nederlandse versie.
Preorder eind oktober, shipping november. Ik hoop dat 999 net zo snel is, want met al die vogelnamen en kinderen in huis gaan we natuurlijk voor de Nederlandse versie.
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik was gisteren in mijn lokale spellenwinkel en daar wisten ze me te vertellen dat de 999 vertaling van Wingspan Oceanië pas in januari verschijnt en dat ze voor de decemberverkoop focussen op andere spellen. Ik geef het alleen maar even door hè, ongecheckt en zonder oordeel.
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Teleurstellend als dat zo zou zijn wat mij betreft.
Komende woensdag is de engelse preorder met verzenden in November. Dit is volgens mij uitgerekend een spel wat het rond sinterklaas en kerst erg goed doet.
Komende woensdag is de engelse preorder met verzenden in November. Dit is volgens mij uitgerekend een spel wat het rond sinterklaas en kerst erg goed doet.

- 999 Games
- Uitgever
- Contacteer:
Nog heel eventjes geduld. Morgenmiddag zal alle relevante info (dus ook de prijs en verschijningsdatum) voor de Wingspan uitbreiding: Oceanië bekend worden gemaakt. Ik kan al wel verklappen dat we niet van plan zijn de release uit te stellen tot januari maar deze uitbreiding zo snel mogelijk in de winkels proberen te krijgen. Wordt vervolgd! *TSJIEPPura Vida schreef: Ik was gisteren in mijn lokale spellenwinkel en daar wisten ze me te vertellen dat de 999 vertaling van Wingspan Oceanië pas in januari verschijnt en dat ze voor de decemberverkoop focussen op andere spellen. Ik geef het alleen maar even door hè, ongecheckt en zonder oordeel.
- yvof
- Professor Pimpel
Top klinkt goed. Ben zeer benieuwd naar de prijs.
- Pura Vida
- Kardinaal
Wow. Gaaf. Dank voor info. Op de Sintlijst ermee.999 Games schreef: Nog heel eventjes geduld. Morgenmiddag zal alle relevante info (dus ook de prijs en verschijningsdatum) voor de Wingspan uitbreiding: Oceanië bekend worden gemaakt. Ik kan al wel verklappen dat we niet van plan zijn de release uit te stellen tot januari maar deze uitbreiding zo snel mogelijk in de winkels proberen te krijgen. Wordt vervolgd! *TSJIEP
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Top, goed nieuws. Ben erg benieuwd!999 Games schreef:Nog heel eventjes geduld. Morgenmiddag zal alle relevante info (dus ook de prijs en verschijningsdatum) voor de Wingspan uitbreiding: Oceanië bekend worden gemaakt. Ik kan al wel verklappen dat we niet van plan zijn de release uit te stellen tot januari maar deze uitbreiding zo snel mogelijk in de winkels proberen te krijgen. Wordt vervolgd! *TSJIEPPura Vida schreef: Ik was gisteren in mijn lokale spellenwinkel en daar wisten ze me te vertellen dat de 999 vertaling van Wingspan Oceanië pas in januari verschijnt en dat ze voor de decemberverkoop focussen op andere spellen. Ik geef het alleen maar even door hè, ongecheckt en zonder oordeel.

- Pura Vida
- Kardinaal
Hij is uit, voor wie het nog niet wist.
(Edit: er ontbreekt een Oceanië tag)
(Edit: er ontbreekt een Oceanië tag)