Mijn Spellenkast thread
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Mijn Spellenkast thread
Om dit draadje een beetje in leven te houden maar een update..
Het bezoeken van Spiel en tussentijdse aanschaf van wat spellen heeft me nu een bijna gevulde kast opgeleverd. Leuk om de vergelijking te zien met m'n vorige post.
(en misschien ook wat verontrustend gezien de tijd die er tussen zit..)
Het bezoeken van Spiel en tussentijdse aanschaf van wat spellen heeft me nu een bijna gevulde kast opgeleverd. Leuk om de vergelijking te zien met m'n vorige post.
(en misschien ook wat verontrustend gezien de tijd die er tussen zit..)
Labels:
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Mijn huidige "kast" kan het niet meer aan 
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Dat probleem is herkenbaar (marktplaats en website afgestruind nu ik niet naar Essen kon). Binnenkort maar eens de kast opnieuw in gaan delen. Dan zal ik ook hier een fototje plaatsen.P.T. schreef:Mijn huidige "kast" kan het niet meer aan
~ Always look on the bright side of life ~

-
Jorrit
- Phoenix
Wordt tijd om daar een foto van te makenP.T. schreef:Mijn huidige "kast" kan het niet meer aan
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
naja, moet ik even bij mijn vriendin langs want daar staan deels haar spellen en een enkele van mij. Bij mezelf is de kast niet zo heel groot en daardoor te klein. De helft staat nu nog ergens anders. Zal eens binnenkort kijken 
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Jerome
- Gouverneur
Toen ik een half geleden verhuisde heb ik gelijk alle bordspellen uit de huiskamer verbannen. Dat geeft veel visuele rust, want eerlijk gezegd vind ik weinig moois aan al die opgestapelde drukke kleuren. In een bovenkamertje staat nu een Ikea kast volgepropt en links en rechts daarvan nog de nodige stapeltjes. Teveel, teveel...
-
Jorrit
- Phoenix
@ BaSL.. Lekker vol zo, dat er nog wat bij paste vergeleken met de vorige foto..
Alweer iemand die loopt "op te scheppen" over zijn grote hoeveelheid spellen..
Foto's!!
Tsaar schreef: In een bovenkamertje staat nu een Ikea kast volgepropt en links en rechts daarvan nog de nodige stapeltjes. Teveel, teveel...
Alweer iemand die loopt "op te scheppen" over zijn grote hoeveelheid spellen..
Foto's!!
-
Jerome
- Gouverneur
Alles wat je wil weten over mijn spellen en hoe ik er mee omga:Jorrit schreef:@ BaSL.. Lekker vol zo, dat er nog wat bij paste vergeleken met de vorige foto..
Tsaar schreef: In een bovenkamertje staat nu een Ikea kast volgepropt en links en rechts daarvan nog de nodige stapeltjes. Teveel, teveel...
Alweer iemand die loopt "op te scheppen" over zijn grote hoeveelheid spellen..![]()
Foto's!!
http://friendless.servegame.org/dynamic/result/Tsaar
Of er ooit foto's komen weet ik niet, misschien als ik het een keer opgeruimd heb
-
Jorrit
- Phoenix
Haha, wow er zijn vast accountants etc. die hier helemaal geil van worden.. wat een boel statistieken zeg! Maar ik wil toch die hele verzameling spellen zien op een foto..
Ik denk dat je huidige staat van opbergen ook een interessant plaatje oplevert..
Ik denk dat je huidige staat van opbergen ook een interessant plaatje oplevert..
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
Jerome
- Gouverneur
O jawel hoor, met een fisheyeAras schreef:Ik denk dat dit niet in 1 foto te vangen is!!!
Er zit ook een hoop troep tussen en alle uitbreidingen zijn ook apart geteld, dan kom ik bijna aan 200. Ik weet eigenlijk niet hoeveel er in m'n kast past, ik heb dat nooit geteld. Wel passen alle 'goeie titels' er min of meer in, op wat overmatige dozen na zoals Roads & Boats, Diplomacy en Europe Engulfed. Natuurlijk helpt het niet als ik elk jaar weer naar Essen blijf gaan...
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Indien je nog plaats te kort hebt om een aantal goede spellen te plaatsen, dan wil ik je wel uit de nood helpen...P.T. schreef:naja, moet ik even bij mijn vriendin langs want daar staan deels haar spellen en een enkele van mij. Bij mezelf is de kast niet zo heel groot en daardoor te klein. De helft staat nu nog ergens anders. Zal eens binnenkort kijken
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Ik vind het heerlijk. Bovendien zet het toch sneller aan tot spelen. En ik wil de belangrijkste zaken (boeken en spellen) binnen handbereik hebben.Tsaar schreef:Toen ik een half geleden verhuisde heb ik gelijk alle bordspellen uit de huiskamer verbannen. Dat geeft veel visuele rust, want eerlijk gezegd vind ik weinig moois aan al die opgestapelde drukke kleuren. In een bovenkamertje staat nu een Ikea kast volgepropt en links en rechts daarvan nog de nodige stapeltjes. Teveel, teveel...

-
Jorrit
- Phoenix
Aras schreef:Ik denk dat dit niet in 1 foto te vangen is!!!
Ik denk dat niemand problemen heeft met het plaatsen van 2 of meer foto's hoor
Hey Marcel, wat is het spel met die handen in je sig? Tussen abalone en iets wat verdacht veel op party and co lijkt?