Spellenwijs.nl: Review van Cloud City

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review van Cloud City

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Cloud City staat niet torenhoog tussen mijn favoriete bordspellen. Maar ik vind het wel degelijk een goed spel. Vooral als je van een toegankelijk, snel en voldoening gevend bordspel houdt, zul je tijdens dit spel met je hoofd in de wolken lopen!"

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg!

Afbeelding

Wat vind jij van Cloud City?
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
Jerome
Gouverneur

Re: Spellenwijs.nl: Review van Cloud City

Bericht door Jerome »

Leuke review en prettig dat je het zo helder opgezet hebt.

De beroemdste wolkenkrabbers met luchtbrug zijn de Petronas Towers in Kuala Lumpur. Bij oplevering de hoogste ter wereld maar ondertussen uit de top tien geduikeld.
Spellenwijs.nl
Party Animal

Re: Spellenwijs.nl: Review van Cloud City

Bericht door Spellenwijs.nl »

Jerome schreef: Leuke review en prettig dat je het zo helder opgezet hebt.

De beroemdste wolkenkrabbers met luchtbrug zijn de Petronas Towers in Kuala Lumpur. Bij oplevering de hoogste ter wereld maar ondertussen uit de top tien geduikeld.
Thanks voor je complimenten Jerome!

Grappig om te weten van die wandelpaden. Bijkomend voordeel van schrijven, lezen en praten met anderen: je leert altijd weer wat bij :)
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!