Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er bestaat een solo variant voor het spel Glasgow, deze is verschenen in het Duitse "Neues vom Ausguck" editie 16, dit is een gratis magazine. De solo variant kreeg de naam 'Freddy, der bauroboter' en er staat tevens een Duitse solo playthrough op YouTube. Regels zijn vrij duidelijk en er zijn geen extra componenten/kaarten nodig ... alleen is het niet zeker of sommige contracten toch niets 'triggeren' bij Freddy. Niet alle details zijn er uitgelegd (zoals waar je de bepaalde gebouwen plaatst die Freddy wint).
Ik vroeg me af of iemand dit magazine of de spelregels in zijn bezit heeft en bereid is deze hier te delen? Er staat, voor alle duidelijkheid, geen copyright op het delen van spelregels.
Jammer dat er zo weinig gekend is over deze variant. Ben wel benieuwd.
Ik heb deze zelf al door een vertaler gehaald. Toch redelijk wat moeten aanpassen
Toch graag het bestand, al was het maar om te controleren. Onderaan bij berichten (onder oranje balkje) zie je bijlage toevoegen staan... en dat lukt niet? Te groot bestand?
Anders misschien via berichten, maar is zelfde principe natuurlijk?
ludum quaesitor schreef:
Ik heb deze zelf al door een vertaler gehaald. Toch redelijk wat moeten aanpassen
Toch graag het bestand, al was het maar om te controleren. Onderaan bij berichten (onder oranje balkje) zie je bijlage toevoegen staan... en dat lukt niet? Te groot bestand?
Anders misschien via berichten, maar is zelfde principe natuurlijk?
Heb hem al aan iemand door gestuurd via mail, misschien dat Niels Munoz ook hier actief het hier op het forum kunt zetten of op boardgamegeek files zodat we een link kunnen plaatsen.
Aangegeven als onveilige website. Certificaten zijn verlopen. Krijg een melding van 'kans op cyber criminaliteit'. Niet echt veel zin om daarop door te klikken
Als je een nieuw bericht schrijft zoals ik nu doe heb je daaronder een mogelijkheid om vanaf je computer een bestand toe te voegen. Zo heb ik zelf ook de pdf toegevoegd!
Heb de mail zo niet bij de hand en zal vanavond niks meer worden dus als er een specifieke vraag is graag hier stellen.