Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoi! Ik ben op zoek naar mensen met Tabletop Simulator die een nieuw spel van mijn hand willen uitproberen. Het is nog in een vroeg prototype stadium, dus let niet op hoe het er uit ziet
Het gaat om een eenvoudig tegel-leg spel voor 1 tot 5 spelers dat in ongeveer een half uurtje te spelen is.
Laat het weten wanneer je interesse hebt, dan kunnen we iets inplannen. Alvast bedankt!
Leuk om een keer te proberen. Zelf test ik concepten graag bij https://virtualplaytesting.com/ . Dat is misschien ook leuk voor anderen die graag een spellen testen.
Bedankt! Ik ben ondertussen begonnen met het volledig from cratch programmeren van het prototype, zonder Tabletop Simulator, zodat het allemaal net iets prettiger speelt.
BrokenMill schreef:
Bedankt! Ik ben ondertussen begonnen met het volledig from cratch programmeren van het prototype, zonder Tabletop Simulator, zodat het allemaal net iets prettiger speelt.
Ik zou adviseren om het dan alsnog ook in Tabletop Simulator te maken. Er zijn online communities die grotendeels op TTS actief zijn. Je verliest potentieel playtest publiek als je hen niet ook bediend. (niet iedereen geeft zin om een andere tool te leren/gebruiken)
Kaaskoala schreef:
Ik zou adviseren om het dan alsnog ook in Tabletop Simulator te maken. Er zijn online communities die grotendeels op TTS actief zijn. Je verliest potentieel playtest publiek als je hen niet ook bediend. (niet iedereen geeft zin om een andere tool te leren/gebruiken)
De Tabletop Simulator versie heb ik dus al, maar die speelt een stuk minder prettig dan de fysieke versie. De nieuwe digitale versie die ik aan het maken bent kan gewoon in een browser gespeeld worden en automatiseert veel meer zaken, dus dat is hopelijk nog toegankelijker dan TTS
Kaaskoala schreef:
De Tabletop Simulator versie heb ik dus al, maar die speelt een stuk minder prettig dan de fysieke versie. De nieuwe digitale versie die ik aan het maken bent kan gewoon in een browser gespeeld worden en automatiseert veel meer zaken, dus dat is hopelijk nog toegankelijker dan TTS
De vraag is of een volledig digitale versie sneller sneller was dan het scripten van TTS.
Ik ben benieuwd, laat maar weten als je testers nodig hebt