Op zoek naar mensen met Tabletop Simulator voor nieuw spel

Informatie, interviews, discussies over/met spelontwerpers en vormgevers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
BrokenMill
Grote Dienaar
Contacteer:

Op zoek naar mensen met Tabletop Simulator voor nieuw spel

Bericht door BrokenMill »

Afbeelding

Hoi! Ik ben op zoek naar mensen met Tabletop Simulator die een nieuw spel van mijn hand willen uitproberen. Het is nog in een vroeg prototype stadium, dus let niet op hoe het er uit ziet :wink:
Het gaat om een eenvoudig tegel-leg spel voor 1 tot 5 spelers dat in ongeveer een half uurtje te spelen is.
Laat het weten wanneer je interesse hebt, dan kunnen we iets inplannen. Alvast bedankt!
Bijlagen
screenshot1.jpg
screenshot1.jpg
Kortnek
Joker

Re: Op zoek naar mensen met Tabletop Simulator voor nieuw sp

Bericht door Kortnek »

Leuk om een keer te proberen. Zelf test ik concepten graag bij https://virtualplaytesting.com/ . Dat is misschien ook leuk voor anderen die graag een spellen testen.
BrokenMill
Grote Dienaar
Contacteer:

Nice, bedankt voor de tip! Ik stuur je zo even een prive berichtje.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Ik heb TTS en maak mods,
Dus als je wilt spelen, of tips wil over je mod, zoek me maar op :D
Afbeelding
BrokenMill
Grote Dienaar
Contacteer:

Bedankt! :D Ik ben ondertussen begonnen met het volledig from cratch programmeren van het prototype, zonder Tabletop Simulator, zodat het allemaal net iets prettiger speelt.
Kaaskoala
Meeple

Bericht door Kaaskoala »

BrokenMill schreef: Bedankt! :D Ik ben ondertussen begonnen met het volledig from cratch programmeren van het prototype, zonder Tabletop Simulator, zodat het allemaal net iets prettiger speelt.
Ik zou adviseren om het dan alsnog ook in Tabletop Simulator te maken. Er zijn online communities die grotendeels op TTS actief zijn. Je verliest potentieel playtest publiek als je hen niet ook bediend. (niet iedereen geeft zin om een andere tool te leren/gebruiken)
BrokenMill
Grote Dienaar
Contacteer:

Kaaskoala schreef: Ik zou adviseren om het dan alsnog ook in Tabletop Simulator te maken. Er zijn online communities die grotendeels op TTS actief zijn. Je verliest potentieel playtest publiek als je hen niet ook bediend. (niet iedereen geeft zin om een andere tool te leren/gebruiken)
De Tabletop Simulator versie heb ik dus al, maar die speelt een stuk minder prettig dan de fysieke versie. De nieuwe digitale versie die ik aan het maken bent kan gewoon in een browser gespeeld worden en automatiseert veel meer zaken, dus dat is hopelijk nog toegankelijker dan TTS :)
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

BrokenMill schreef:
Kaaskoala schreef: Ik zou adviseren om het dan alsnog ook in Tabletop Simulator te maken. Er zijn online communities die grotendeels op TTS actief zijn. Je verliest potentieel playtest publiek als je hen niet ook bediend. (niet iedereen geeft zin om een andere tool te leren/gebruiken)
De Tabletop Simulator versie heb ik dus al, maar die speelt een stuk minder prettig dan de fysieke versie. De nieuwe digitale versie die ik aan het maken bent kan gewoon in een browser gespeeld worden en automatiseert veel meer zaken, dus dat is hopelijk nog toegankelijker dan TTS :)
De vraag is of een volledig digitale versie sneller sneller was dan het scripten van TTS.
Ik ben benieuwd, laat maar weten als je testers nodig hebt
Afbeelding
Plaats reactie