Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Reality Shift is een 3D racespel waar je racecircuit gevormd wordt door naast en op elkaar liggende kubussen ... die je met kaarten kan verplaatsen en je zelfs de tegenstander kan verpletteren zodat die moet herstarten.
De publisher zoekt feedback: wat je heeft weerhouden om dit te backen? Wat mis je? Wat is er wel / niet goed aan het spel / de campagne?
The Iced One schreef:
... negatieve spelersinteractie is ook niet mijn ding....
die term ken ik nog niet, ik heb een idee, maar leg uit
Dat zou jij toch moeten kennen van Robo Rally
Een actie van een tegenstander die jou negatief beinvloedt....
Dus iets doen waardoor jouw auto/robot vernietigd wordt
Ok, ik dacht eerst alleen aan speler eliminatie.
Maar het is dus meer dan dat.
Maar waaR is de grens aan de andere kant dan?
Als iemand in agricola de schapen voor mijn neus inpikt, is dat ook binnen de term?
Is dan alles wat geen multiplayer solo is dan negatieve speler interactie?
Is spelerinteractie dan niet bijna per definitie negatief?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Spelersinteractie is inderdaad vaak wel negatief, maar ik doel meer op de mate waarin het een impact heeft op je strategie of plan. Als je iemands plan helemaal om zeep kan helpen met één actie en dan vooral door random getrokken actiekaarten is het niet helemaal ok vind ik. Tenzij het spel daar om draait zoals in Roborally natuurlijk, dan is elkaar lekker pesten alleen maar leuk
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Om even terug te komen op de eerste vraag van dit topic: Wat weerhoudt mij om deze te backen?
- Heb al teveel spellen, dus ik moet er wel echt een goed gevoel bij hebben, naast het idee dat het iets wezenlijks toevoegt aan mijn collectie.
- Qua toevoegen aan mijn collectie: het spel doet me denken aan een kruising tussen Axiom en Roborally. Vind ik allebei leuk (sorry Erwin), maar speel ik allebei niet vaak. Waarom zou ik de kruising wel spelen.
- Qua gevoel: de uitgever zie ik erg zitten, maar ik denk dat het spel me te gimmicky is, en dat ik het na 1 of 2x niet meer uit de kast pak. En dan is, afgezien van de inmiddels schaarse kastruimte, elk spel boven de 50,- me te duur.