Namens het comité van grappige zaken reik ik bij deze Dalaren de prijs uit voor grappigste topic op 12 fora, per 1/11/2005.
en je prijs is: Hexx!!!
Sudoku-Meisje?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
De Eerste Leidse nationale Spellendag? Dit schreeuwt natuurlijk om een reactie van Phoenix!
Beste Leidse spellengekken (en spellengekken uit de rest van het land ook, natuurlijk): elke woensdagavond is er in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 4 een spelavond van Phoenix. Iedereen die van spellen houdt, is welkom. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree, anderen betalen 1,50 per persoon.
Op woensdag 28 december, de woensdag tussen kerst en oud en nieuw, organiseren we een extra lange spelactiviteit: van 12.00 uur tot 24.00 uur. Ook hiervoor geldt: Iedereen die van spellen houdt, is welkom. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree, anderen betalen 1,50 per persoon. Oliebollen eten is bij de entree inbegrepen.
Meer informatie over Spelgroep Phoenix vind je op www.spelgroepphoenix.nl.
Beste Leidse spellengekken (en spellengekken uit de rest van het land ook, natuurlijk): elke woensdagavond is er in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 4 een spelavond van Phoenix. Iedereen die van spellen houdt, is welkom. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree, anderen betalen 1,50 per persoon.
Op woensdag 28 december, de woensdag tussen kerst en oud en nieuw, organiseren we een extra lange spelactiviteit: van 12.00 uur tot 24.00 uur. Ook hiervoor geldt: Iedereen die van spellen houdt, is welkom. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree, anderen betalen 1,50 per persoon. Oliebollen eten is bij de entree inbegrepen.
Meer informatie over Spelgroep Phoenix vind je op www.spelgroepphoenix.nl.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik ben blij dat jullie alle liefdesproblemen en naamverwisselingen hebben kunnen oplossen zonder mijn hulp!
De Struikrover - uw liefdesdokter!
Verder had IK inderdaad geen struikrover t-shirt aan zat ik aan een tafel te wachten tot Jeroen met Henk Glimlach had geruild en heb ik dus bijna Snowfalcon gezien, heb ik met Tamara een potje King Arthur gespeeld en Tsja... inderdaad Henk Glimlach ken je ook!
De Struikrover - uw liefdesdokter!
Verder had IK inderdaad geen struikrover t-shirt aan zat ik aan een tafel te wachten tot Jeroen met Henk Glimlach had geruild en heb ik dus bijna Snowfalcon gezien, heb ik met Tamara een potje King Arthur gespeeld en Tsja... inderdaad Henk Glimlach ken je ook!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
BaSL
- Team Bordspelmania