Afprijzingen Zavvi
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Afprijzingen Zavvi
Het is krenten uit de pap zoeken maar wie weet vind je iets wat nog op je verlanglijstje stond (bijvoorbeeld DEAD of Winter voor twee tientjes):
Linkje
Linkje
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Re: Afprijzingen Zavvi
Met kortingscode ALICE10 krijg je nog eens 10% korting, dan kun je Dead of Winter voor €22,49 oppikken. Echt een monster deal!
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
-
wouterh
- Locomotief
Chouette!
-
Aras
- Geheim Genootschap
Das jammerThronesmasher schreef: Dat is wel de Franse versie: Dead of Winter: A la croisée des chemins.![]()
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
In de omschrijving staat dat het merk Asmodee is, dit zou dus wel degelijk de ENG versie moeten zijn. Op Budgetspelen heeft iemand contact opgenomen met de klantenservice waar ook werd aangegeven dat dit de Engelstalige versie is.
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
De Franstalige versie is tegenwoordig ook van Asmodee. Maar als de klantenservice het zegt, zal het wel ok zijn dan.
Ik heb bij Zavvi vaker meegemaakt dat de omschrijving niet duidelijk is, maar dat de foto's allemaal wel kloppen.

Ik heb bij Zavvi vaker meegemaakt dat de omschrijving niet duidelijk is, maar dat de foto's allemaal wel kloppen.

-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
Harry Potter Hogwarts Battle is ook mooi geprijsd en daar staat keurig bij dat het de Engelstalige versie is.
https://www.zavvi.nl/toys-games/harry-p ... 58931.html
https://www.zavvi.nl/toys-games/harry-p ... 58931.html
-
freeze
- Stamhoofd
Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
Zavvi is geen echte winkel, maar een dozenschuiver met e-commerce platform uit het VK. Ze hebben wel een lokale klantenservice in elk land waar ze opereren, maar alle items worden uit een magazijn in het buitenland verstuurd.freeze schreef: Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?
Ik heb er wel eens blu-rays gekocht. De levering kan een paar weken duren. Het is altijd wel opletten wat je koopt. De beschrijving is erg beperkt en vooral bij blu-rays is het wel handig om te weten welke taal er geleverd wordt.
-
freeze
- Stamhoofd
Bedankt! De reviews over zavvi op tweakers zijn niet al te best, vandaar mijn vraag.
-
bijvoorbaatdank
- Rooster Booster
Als ik dit topic op bgg zo lees, is DOW de Engelse versie maar betreft het wel een namaak
https://boardgamegeek.com/thread/2564646/article/
Bij DoW is het snel te herkennen aan de bruine exposuredobbelsteen die in het origineel rood is.
Bij DoW is het snel te herkennen aan de bruine exposuredobbelsteen die in het origineel rood is.
-
freeze
- Stamhoofd
En niet alleen DoW, ook Catan, Harry Potter en Pandemic...bijvoorbaatdank schreef: Als ik dit topic op bgg zo lees, is DOW de Engelse versie maar betreft het wel een namaak![]()
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Als ik dat geweten of gezien had, had ik dit nooit aan jullie doorgestuurd.
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
waarschijnlijk had Zavvi ook geen idee, zoals gezegd is dat een dozenschuiver, die dacht een goedkope partij handel op de kop te tikken