Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na veel meekijken en lezen toch maar een eerste aanzetje gedaan voor een eigen inlay.
Legende van Andor, prachtig spel maar de opzet- en opruim tijd is erg lang.
De bakjes zo gemaakt dat ik binnen paar minuten speelklaar ben.
Wil er graag nog een maken maar ben aan het twijfelen of ik mijn volgende niet 3d laat printen. Iemand daar ervaring mee?
Het 3mm black foam werkt op zich prima, de tesa hobbylijm daarentegen niet. Veel draadjes en zichtbare lijm langs de kanten. Iemand betere alternatieven?
Ik gebruik wit foamboard en witte vloeibare lijm van Pritt. En vooral goed doseren met aanbrengen. Niet teveel lijm op één plek. Dan zie je na het drogen eigenlijk niets van de lijm.
Zoals je in ander topics hierover kunt lezen gebruik ik gewoon (school)lijm van de Hema. Werkt prima mooi sluitdop/tuitje plakt prima en weinig tot geen lijmsporen/resten.
Kisajera schreef:
Thanks voor de tips! Gewoon even kijken dus wat voor mij het fijnst werkt.
Iemand ervaring met 3D printing van inlays of losse modules ?
Nope, maar totaal ander kosten plaatje. Lijkt mij dat dan voor geprinte/gesneden inlays goedkoper zijn, van hout of foam. Denk aan laserox, brokentoken of folded space.