Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoe meer je een spel gespeeld hebt, hoe groter de naam wordt weergegeven.
Ik vind dit een leuke manier om je jaaroverzicht weer te geven en ik ben benieuwd naar julllie fingerprint
Ps: je moet wel je plays loggen in BGG.
Pps: Ik koos voor 'aantal plays' en voor spellen en uitbreidingen apart weer te geven i.p.v. als cluster. Maar je bent vrij om daar zelf mee te spelen naar wat jij het meest representatief vindt.
Onlangs hadden we deze al aangemaakt voor onze Spellenclub. De afsluitingen van het spellenjaar 2020 kon wat vroeger, gezien er voorlopig toch geen spelavonden mogelijk zijn.
In een volledig speljaar had het overzicht er zeker nog anders kunnen uitzien.
Daarbij moet gezegd worden dan ik de Crew 175x heb gespeeld. Ik heb gekozen voor Number of plays * average length (from BGG) anders zou het er namelijk heel scheef uit zien, want de missies bij de Crew zijn namelijk kort.
Ik heb de mijn op 1 januari ook gemaakt. Dit jaar vooral met mijn partner en soms ook de kinderen gespeeld. Ik log de crew per speelsessie (dus meerdere missies als 1 spel). Divvy Dice is de engelstalige titel van je zult moeten geven en nemen (dat moest ik zelf opzoeken, ik dacht welk spel heb ik zo vaak gespeeld en ken ik niet) dat we in de zomer veel op tafel hebben gelegd.