Barrage is een spel waar ik van hou ...

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Re: Barrage is een spel waar ik van hou ...

Bericht door JeVo »

Zeker!
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever

Labels:
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

gisteren een potje met 2 gespeeld met een vriendin die er nieuwsgierig naar was, en wat was het fijn! Ja, ik heb haar op een paar puntjes even gwezen op een betere keuze dan ze wilde doen, maar halverwege de 3e ronde begon ze het beter door te krijgen en maakte ze verder haar eigen keuzes. Dit is zo'n spel wat je een keer gespeeld moet hebben om het door te krijgen. Ze was enthousiast!
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
Jehnnycash
Veenboer

Bericht door Jehnnycash »

Ben ik de enige die de handleiding soms wat onduidelijk vond? Het lijkt vooral een taaldingetje te zijn, maar het leidde soms tot verschillende interpretaties van verschillende spelers... Met name de uitleg bij de einde-spel-scoretegels liet te wensen over. Ik vind het dan wel vermoeiend dat je tijdens het opzoeken van regels ook nog moet gaan bakkeleien over wat er nou staat... Maar goed, dat is één keer het geval en de volgende keer weet je 't, dus het zal geen ergernis zijn voor de volgende keer hoop ik, haha.
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Testing... mooi artwork en thema... beetje lullig karton... leuke bouwwerken... veel keuzemogelijkheden maar schaarse middelen... met de regels valt het mee... aan de slag op mijn vrije dag...
Afbeelding
Bijlagen
IMG-20210219-WA0001.jpg
Afbeelding
Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jerome »

Zie ik nou goed dat jouw ronde schijven nog van het oude model zijn, waar alleen een molentje van spaken de houten blokjes en actiekartonnetjes voort moet duwen?
Vet spel verder, veel plezier!
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Jerome schreef: Zie ik nou goed dat jouw ronde schijven nog van het oude model zijn, waar alleen een molentje van spaken de houten blokjes en actiekartonnetjes voort moet duwen?
Vet spel verder, veel plezier!
Klopt. Beetje goedkoop. Maar ik weet niet beter, dus ik vind het best. Man wat zijn die machines moeilijk te krijgen joh.
Afbeelding