Afprijzingen Zavvi

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
PurpleHazer
Matroos

Re: Afprijzingen Zavvi

Bericht door PurpleHazer »

Zal hier wel iets mee te maken hebben: https://fortune.com/2021/01/08/brexit-c ... shipments/
Infyra
Grote Dienaar

Re: Afprijzingen Zavvi

Bericht door Infyra »

Dat klinkt inderdaad als het issue op het moment. Overigens kreeg ik gisteren opeens een annulering voor mijn order binnen en mijn geld terug.
Ben dus heel benieuwd of het pakket terug is gekomen bij de verzender en ze hem daar in plaats van te voorzien van de extra gegevens ervoor hebben gekozen om het pakket niet meer te sturen.
Lijkt er op dat we in dit geval met zijn alleen DPD aan het spekken zijn geweest want de verzendkosten hebben ze wel in rekening gebracht maar het pakket is nooit geleverd.

Ik zie ook nog wel de mogelijkheid dat over een week of 2-3 opeens het pakket verschijnt met inklaringskosten en nog 21% btw er bij ofzo, ik ga dat pakket dan lekker weigeren.