Kwakzalvers van Kakelenburg
Uitbreiding de Kruidenheksen
Coin capsules
We hebben dit spel enkele malen gespeeld maar mijn wederhelft speelt het niet graag, om deze reden verkoop ik het spel weer.
De uitbreiding de Kruidenheksen is ongespeeld en in originele seal.
De fiches van het basisspel zijn in coin capsules gedaan zodat deze niet meer slijten wat anders wel gebeurt. Een bijkomend voordeel is dat het grabbelen makkelijker gaat en je eventueel ook beter kunt voelen hoeveel fiches er nog zijn.
Ophalen kan in Terneuzen en op afspraak in Breda, verzenden is uiteraard ook mogelijk.
Kwakzalvers van Kakelenburg + Kruidenheksen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Bert B.
- Professor Pimpel
-
unrealbe
- Locomotief
Re: Kwakzalvers van Kakelenburg + Kruidenheksen
Hoeveel is je vraagprijs? Zou je versturen naar België?
-
Bert B.
- Professor Pimpel
Re: Kwakzalvers van Kakelenburg + Kruidenheksen
Ik heb inmiddels elders al een bod van €52,50 gehad.
Versturen is geen probleem, de website van Post NL geeft aan dat het €9,30 kost. Ik weet zo niet welke goekopere alternatieven er zijn.
Versturen is geen probleem, de website van Post NL geeft aan dat het €9,30 kost. Ik weet zo niet welke goekopere alternatieven er zijn.