Hoi,
Normaal post ik hier onze updates niet (we denken dat mensen die onze artikelen graag lezen ons ook zonder wel weten te vinden), maar ik heb vandaag iets nieuws gedaan en wil daar toch graag een beetje reclame voor maken. ik heb namelijk een interview geplaatst met Alan R. Moon (de bedenker van Ticket to Ride). Ik ben heel blij met het resultaat en ik hoop dat jullie het leuk en interessant vinden om te lezen.
Als je meer wil weten of Alan R. Moon, dan kan je het hier vinden: https://www.spellengek.nl/spelauteur-on ... an-r-moon/
Groetjes Dagmar
Interview met Alan R. Moon op Spellengek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Aras
- Geheim Genootschap
Re: Interview met Alan R. Moon op Spellengek
Top!
Jammer dat jullie updates nog steeds niet worden weer gegeven in het overzicht van BM!
Jammer dat jullie updates nog steeds niet worden weer gegeven in het overzicht van BM!
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Inderdaad, ik was jullie hierdoor ook uit het oog verloren. Bedankt daarom voor deze link. Leuk interview.Aras schreef: Jammer dat jullie updates nog steeds niet worden weer gegeven in het overzicht van BM!
-
Spellenwijs.nl
- Party Animal
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Leuke vraag: "Zijn er spellen of spel-mechanismen die je graag zelf bedacht zou willen hebben?"
Ik vind interviews ook altijd leuk om te doen. Je leert dan toch weer nieuwe dingen van bekenden!
Keep it up!
Ik vind interviews ook altijd leuk om te doen. Je leert dan toch weer nieuwe dingen van bekenden!
Keep it up!
-
Infyra
- Grote Dienaar
Wat grappig dat hij een fan van Descent is, dat had ik niet zo snel verwacht van de bedenker van Ticket to Ride 
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Dank voor jullie vriendelijke woorden.
Ik heb zojuist het tweede interview geplaatst. Dit keer voel ik Donald X. Vaccarino (de bedenker van Dominion) aan de tand.
Ik heb zojuist het tweede interview geplaatst. Dit keer voel ik Donald X. Vaccarino (de bedenker van Dominion) aan de tand.
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Verdient dat niet een eigen draadje?Dagmar schreef: Dank voor jullie vriendelijke woorden.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever