Stroganov live op Kickstarter

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
SvAtje
Standaard moderator

Stroganov live op Kickstarter

Bericht door SvAtje »

De Vlaamse spellenuitgever Gamebrewer heeft gisteren een luxe editie van het spel Stroganov van designer Andreas Steding op kickstarter live gezet. Het sfeervolle artwork is verzorgd door Maciej Janik.

In het spel trekken de spelers gedurende vier jaren (rondes) oostwaarts over de uitgestrekte gebieden van Siberië, terwijl zij al jagend waardevolle pelzen verzamelen die roem en rijkdom opleveren. In de eerste drie seizoenen van het jaar - lente, zomer en herfst - wordt er gejaagd en handel gedreven. Spelers kunnen daarnaast onder meer een joert of dorp bezoeken, een buitenpost bouwen, een wens van de tsaar verzamelen of een landschapsveld kopen.

In de winter komen de spelers weer thuis en als er verhalen over hen worden verteld, levert dit bonussen op. Na vier jaar volgt een eindscore en zal blijken voor wie deze tochten het meest succesvol is geweest.
  • Spelers: 1-4 personen
  • Leeftijd: vanaf 12 jaar
  • Speelduur: 90 minuten
De kickstarter loopt tot 12 maart en zal naar verwachting in oktober van dit jaar worden geleverd. Meer informatie is te vinden op Kickstarter

Labels:
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Stroganov live op Kickstarter

Bericht door Bart »

De crowdfunding van Stroganov Deluxe sluit vrijdag af. Ondertussen werden 16 "stretch goals" toegevoegd.
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mazinho »

Ik zag een groepspledge op Crowdfinder; wie weet hoe het precies zit met die metalen munten? Zitten ze er standaard bij of betaal je ze apart?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

mazinho schreef: Ik zag een groepspledge op Crowdfinder; wie weet hoe het precies zit met die metalen munten? Zitten ze er standaard bij of betaal je ze apart?
Het is een extra set lees ik op Kickstarter speciaal voor je andere Russisch-gebaseerde spellen.
Afbeelding
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

Als er iemand zn crowfinder van Stroganov wil overdragen laat het maar weten :)