T.I.M.E. Stories & expansions te koop

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Steve van Weelij
Grote Dienaar

T.I.M.E. Stories & expansions te koop

Bericht door Steve van Weelij »

Met een groep hebben we de gehele reeks van T.I.M.E. Stories doorgespeeld. Nu zijn deze spellen toe aan een nieuwe eigenaar.

De volledige white cycle (de hele onderstaande lijst) is ook voor 120,- alles bij mekaar te koop.

Nu te koop: (alle expansions 17,50)
T.I.M.E. Stories: Base game (30,-)
T.I.M.E. Stories: Marcy's Case
T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons
T.I.M.E Stories: Under the Mask
T.I.M.E Stories: Expedition – Endurance
T.I.M.E Stories: Lumen Fidei
T.I.M.E Stories: Estrella Drive
T.I.M.E Stories: Brotherhood of the Coast
T.I.M.E Stories: Madame
Laatst gewijzigd door Steve van Weelij op vr 30 apr 2021, 21:29, 3 keer totaal gewijzigd.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: T.I.M.E. Stories & expansions te koop

Bericht door maxitaxi777 »

Veel plezier! Begrijpelijk dat je de scenario’s doorverkoopt na het spelen. Tip: verkoop de base game pas als je alle scenario’s hebt gedaan :lol:. Anders gaat de rest lastig worden.
Steve van Weelij
Grote Dienaar

maxitaxi777 schreef: Veel plezier! Begrijpelijk dat je de scenario’s doorverkoopt na het spelen. Tip: verkoop de base game pas als je alle scenario’s hebt gedaan :lol:. Anders gaat de rest lastig worden.
Thanks voor de tip! Dit hebben we inderdaad ondervonden, maar is geen probleem :D Ik heb twee base games. Het idee was dat dit spel de spellenclub rond zou gaan, maar blijkt naderhand geen animo voor te zijn dus ik heb er één 'over'. :)

Edit: het spel is erggggg leuk. Ik had hem al zeker twee jaar in de kast liggen en we hebben eindelijk de moeite genomen de base game te spelen.. what a blast! We hebben gelijk de 8 expansions gekocht en zijn vanavond door Marcy's case heen geraced :lol:
maxitaxi777
Maarschalk

Aha, vandaar, slim :). Ik heb er ook veel plezier aan beleefd een paar jaar terug inderdaad! Heb alleen de laatste niet gespeeld omdat die toen nog niet uit was. Het is een uniek concept hoe dit spel werkt.
mbz
Grote Dienaar

Bericht door mbz »

Uiteraard dien ik ook nog mijn onderzoek te doen.

Maar is het spel te vergelijken met een escape room. Oftewel, dat er bijvoorbeeld puzzels dienen te worden opgelost en daarmee het materiaal "afgeschreven"? Zo niet, dan heb ik zeker interesse.

Ik zag Spellenclub Maarssen voorbij, dan kan ik het eventueel komen ophalen mocht het in de buurt van Maarssen (dorp) zijn.
:)
david.vanuffelen
Grote Dienaar

Bericht door david.vanuffelen »

mbz schreef: Uiteraard dien ik ook nog mijn onderzoek te doen.

Maar is het spel te vergelijken met een escape room. Oftewel, dat er bijvoorbeeld puzzels dienen te worden opgelost en daarmee het materiaal "afgeschreven"? Zo niet, dan heb ik zeker interesse.

Ik zag Spellenclub Maarssen voorbij, dan kan ik het eventueel komen ophalen mocht het in de buurt van Maarssen (dorp) zijn.
Ik zou het eerder vergelijken met een verhaal waarvan je het einde niet kent. Pas door (foute) keuzes te maken ontdek je hoe het verhaal in elkaar zit en waar je heen moet.

Het spel bestaat gewoon uit een stapel kaarten waarop allerlei info vermeld staat en zijn perfect herbruikbaar. Maar van zodra je het verhaal tot een goed einde gebracht hebt, is er weinig aan om het nog eens opnieuw te spelen (tenzij je het een heeeel lang laat liggen in de kast)
Steve van Weelij
Grote Dienaar

mbz schreef: Uiteraard dien ik ook nog mijn onderzoek te doen.

Leuk, ik heb je een pb gestuurd :D
Steve van Weelij
Grote Dienaar

Inmiddels hebben we ook T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons uitgespeeld, dus deze is ook te koop!
Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints

Bericht door Ugur »

Steve, een kleine spoiler m.b.t. de kubussen die voor je van belang zou kunnen zijn bij het verkopen:
In verschillende scenario's (de eerste in elk geval meen ik) kun je zo een kubus vinden. Nu heb ik zelf de serie niet helemaal uitgespeeld en hebben we bij Brotherhood of the Coast er de brui aan gegeven, maar ik begreep dat er in het laatste scenario mogelijk een puzzel is waarvoor je de kubussen uit eerdere scenario's nodig hebt. Dus ik zou dan in elk geval aanraden die kubussen te fotograferen voordat je de scenario's wegdoet.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Infyra
Grote Dienaar

Bericht door Infyra »

Prima spel, maar voor ons haalde helaas geen enkele uitbreiding de kwaliteit van het scenario in de basis set. Dit spel is snel in de vergetelheid geraakt.
maxitaxi777
Maarschalk

Infyra schreef: Prima spel, maar voor ons haalde helaas geen enkele uitbreiding de kwaliteit van het scenario in de basis set. Dit spel is snel in de vergetelheid geraakt.
Met je eens dat de basis veruit het sterkst was! Maar met de Marcy case en Lumen Fidei heb ik me ook goed vermaakt. De rest vond ik gewoon prima maar niet speciaal. A Prophecy of Dragons vond ik ronduit slecht, maar sommigen zijn hier juist laaiend enthousiast over. Ik ben benieuwd hoe jij/jullie ze raten na alles te hebben gespeeld, Steve :).
Steve van Weelij
Grote Dienaar

Under the Mask hebben we uitgespeeld dus mag in de verkoop.
We zijn halverwege Expedition: Endurance.. woooooowwww what a ride!
Steve van Weelij
Grote Dienaar

We zijn door allemaal heen! What a ride! Ze staan nu ook allemaal te koop :D
Steve van Weelij
Grote Dienaar

Sold. Mag slotje op. :wave: