T.I.M.E. Stories & expansions te koop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
T.I.M.E. Stories & expansions te koop
Met een groep hebben we de gehele reeks van T.I.M.E. Stories doorgespeeld. Nu zijn deze spellen toe aan een nieuwe eigenaar.
De volledige white cycle (de hele onderstaande lijst) is ook voor 120,- alles bij mekaar te koop.
Nu te koop: (alle expansions 17,50)
T.I.M.E. Stories: Base game (30,-)
T.I.M.E. Stories: Marcy's Case
T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons
T.I.M.E Stories: Under the Mask
T.I.M.E Stories: Expedition – Endurance
T.I.M.E Stories: Lumen Fidei
T.I.M.E Stories: Estrella Drive
T.I.M.E Stories: Brotherhood of the Coast
T.I.M.E Stories: Madame
De volledige white cycle (de hele onderstaande lijst) is ook voor 120,- alles bij mekaar te koop.
Nu te koop: (alle expansions 17,50)
T.I.M.E. Stories: Base game (30,-)
T.I.M.E. Stories: Marcy's Case
T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons
T.I.M.E Stories: Under the Mask
T.I.M.E Stories: Expedition – Endurance
T.I.M.E Stories: Lumen Fidei
T.I.M.E Stories: Estrella Drive
T.I.M.E Stories: Brotherhood of the Coast
T.I.M.E Stories: Madame
Laatst gewijzigd door Steve van Weelij op vr 30 apr 2021, 21:29, 3 keer totaal gewijzigd.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: T.I.M.E. Stories & expansions te koop
Veel plezier! Begrijpelijk dat je de scenario’s doorverkoopt na het spelen. Tip: verkoop de base game pas als je alle scenario’s hebt gedaan
. Anders gaat de rest lastig worden.
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
Thanks voor de tip! Dit hebben we inderdaad ondervonden, maar is geen probleemmaxitaxi777 schreef: Veel plezier! Begrijpelijk dat je de scenario’s doorverkoopt na het spelen. Tip: verkoop de base game pas als je alle scenario’s hebt gedaan. Anders gaat de rest lastig worden.
Edit: het spel is erggggg leuk. Ik had hem al zeker twee jaar in de kast liggen en we hebben eindelijk de moeite genomen de base game te spelen.. what a blast! We hebben gelijk de 8 expansions gekocht en zijn vanavond door Marcy's case heen geraced
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Aha, vandaar, slim
. Ik heb er ook veel plezier aan beleefd een paar jaar terug inderdaad! Heb alleen de laatste niet gespeeld omdat die toen nog niet uit was. Het is een uniek concept hoe dit spel werkt.
-
mbz
- Grote Dienaar
Uiteraard dien ik ook nog mijn onderzoek te doen.
Maar is het spel te vergelijken met een escape room. Oftewel, dat er bijvoorbeeld puzzels dienen te worden opgelost en daarmee het materiaal "afgeschreven"? Zo niet, dan heb ik zeker interesse.
Ik zag Spellenclub Maarssen voorbij, dan kan ik het eventueel komen ophalen mocht het in de buurt van Maarssen (dorp) zijn.

Maar is het spel te vergelijken met een escape room. Oftewel, dat er bijvoorbeeld puzzels dienen te worden opgelost en daarmee het materiaal "afgeschreven"? Zo niet, dan heb ik zeker interesse.
Ik zag Spellenclub Maarssen voorbij, dan kan ik het eventueel komen ophalen mocht het in de buurt van Maarssen (dorp) zijn.
-
david.vanuffelen
- Grote Dienaar
Ik zou het eerder vergelijken met een verhaal waarvan je het einde niet kent. Pas door (foute) keuzes te maken ontdek je hoe het verhaal in elkaar zit en waar je heen moet.mbz schreef: Uiteraard dien ik ook nog mijn onderzoek te doen.
![]()
Het spel bestaat gewoon uit een stapel kaarten waarop allerlei info vermeld staat en zijn perfect herbruikbaar. Maar van zodra je het verhaal tot een goed einde gebracht hebt, is er weinig aan om het nog eens opnieuw te spelen (tenzij je het een heeeel lang laat liggen in de kast)
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
Leuk, ik heb je een pb gestuurdmbz schreef: Uiteraard dien ik ook nog mijn onderzoek te doen.
![]()
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
Inmiddels hebben we ook T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons uitgespeeld, dus deze is ook te koop!
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Steve, een kleine spoiler m.b.t. de kubussen die voor je van belang zou kunnen zijn bij het verkopen:
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
Infyra
- Grote Dienaar
Prima spel, maar voor ons haalde helaas geen enkele uitbreiding de kwaliteit van het scenario in de basis set. Dit spel is snel in de vergetelheid geraakt.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Met je eens dat de basis veruit het sterkst was! Maar met de Marcy case en Lumen Fidei heb ik me ook goed vermaakt. De rest vond ik gewoon prima maar niet speciaal. A Prophecy of Dragons vond ik ronduit slecht, maar sommigen zijn hier juist laaiend enthousiast over. Ik ben benieuwd hoe jij/jullie ze raten na alles te hebben gespeeld, SteveInfyra schreef: Prima spel, maar voor ons haalde helaas geen enkele uitbreiding de kwaliteit van het scenario in de basis set. Dit spel is snel in de vergetelheid geraakt.
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
Under the Mask hebben we uitgespeeld dus mag in de verkoop.
We zijn halverwege Expedition: Endurance.. woooooowwww what a ride!
We zijn halverwege Expedition: Endurance.. woooooowwww what a ride!
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
We zijn door allemaal heen! What a ride! Ze staan nu ook allemaal te koop 
-
Steve van Weelij
- Grote Dienaar
Sold. Mag slotje op.