Monuments

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Monuments

Bericht door Duiker »

Monuments is live op Kickstarter! Monuments is een civilizatiespel voor 1 tot 4 spelers waar spelers zo snel mogelijk hun Monument bouwen, tot wel 15 cm hoog!
Back ons in de eerste 48 uur en krijg een gratis metalen kroon als startspeler marker!

https://www.kickstarter.com/projects/ma ... e-downtime
Keep Exploring Games
Edwin84
Elfenkoning

Re: Monuments

Bericht door Edwin84 »

Bedankt voor de update. Had me aangemeld voor reminder via Kickstarter maar niet gekregen.

Denk dat ik voor de Deluxe versie ga.

Zie ik trouwens iets over het hoofd of is het enige verschil tussen Deluxe en Super Deluxe de resources voor die 30 euro extra?
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Duiker »

Edwin84 schreef: Bedankt voor de update. Had me aangemeld voor reminder via Kickstarter maar niet gekregen.

Denk dat ik voor de Deluxe versie ga.

Zie ik trouwens iets over het hoofd of is het enige verschil tussen Deluxe en Super Deluxe de resources voor die 30 euro extra?
Dat is apart, gelukkig zijn er meer manieren om je te bereiken :)

Dat klopt! Er zijn nog wat stretch goals die alleen voor Super Deluxe gelden, maar op dit moment zijn alleen de Super Deluxe resources inbegrepen. Aan de prijs zijn ze zeker, maar ze zijn ook wel heel bijzonder met dat acryl, metaal en resin. Maar we hebben ook ons best gedaan op de houten resources met silk-screen bedrukking.
Keep Exploring Games
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Die houten resources.zijn inderdaad de reden met de insert om voor Deluxe te gaan. En de monumenten natuurlijk.

Snap wel dat materiaalkosten voor Superdeluxe de prijs opdrijven. Maar voor mij persoonlijk is de gewone Deluxe al tof genoeg.
Plaats reactie