Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
"Pandemic is een spannend, uitdagend en strak coöperatief bordspel. Een betere binnen het genre. Ik heb niet veel op het spel aan te merken. Zo simpel is het. Maar of jullie (ja, want je speelt het als team) het leuk vinden? Dat hangt ervan af of jullie op analytisch vlak aan elkaar gewaagd zijn of anders elkaar de ruimte durven geven om beslissingen te maken. Is dat het geval? Dan zit je goed. Zo niet? Dan denk ik oprecht dat Pandemic niet geschikt is voor jullie."
Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg:
Heb je nu serieus die kop van de vrouw aangepast in jouw kop?
Gaaf spel. Ik heb hem meerdere keren voor Asmode op de stand uit mogen leggen.
Om in stijl te blijven had ik daarvoor een doktersjas meegenomen.
Blijft wat mij betreft een topper als coöperatief spel wat ik altijd graag op tafel leg!
WTULTC schreef:
Heb je nu serieus die kop van de vrouw aangepast in jouw kop?
Gaaf spel. Ik heb hem meerdere keren voor Asmode op de stand uit mogen leggen.
Om in stijl te blijven had ik daarvoor een doktersjas meegenomen.
Blijft wat mij betreft een topper als coöperatief spel wat ik altijd graag op tafel leg!
Damn, gesnapt! Ik kon geen goede stockphoto vinden om het spel en mezelf in te verwerken, dus dit was mijn schaamteloze eh, last resort?
Wat supergaaf dat je mocht en uitleggen én dat je een doktersjas meehad. Alleen al daarvoor zouden mensen aan tafel schuiven .