Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In de laatste update van de Gamboni pagina op KS werd medegedeeld, dat na een lange worsteling met Golden Bell Studios, het spel alsnog geleverd zal gaan worden. De oorspronkelijke lever datum stond voor november 2017!
De europese Gamboni backers kregen een paar dagen geleden ook persoonlijk bericht van Ewout, met nogmaals excuses over het dramatische verloop van de campagne en de belofte dat hij het desnoods hoogstpersoonlijk komt afleveren.
Bewijsmateriaal van het geproduceerde spel, Ewout bij een stapel Gamboni's:
Ik blijf nog sceptisch door de hele geschiedenis, maar het ziet er nu toch hoopgevend uit
finalstruggle schreef:
Heeft hem zo te zien een fortuin gekost!
Dat kan je wel stellen ja, mijn pledge was €55, denk dat ik wel 1 van de duurst betaalde avatars hier op bsm heb....
Althans, als ik het spel binnenkort geleverd krijg, degradeerd de avatar weer naar een gratis leuke bonus
finalstruggle schreef:
Heeft hem zo te zien een fortuin gekost!
Dat kan je wel stellen ja, mijn pledge was €55, denk dat ik wel 1 van de duurst betaalde avatars hier op bsm heb....
Althans, als ik het spel binnenkort geleverd krijg, degradeerd de avatar weer naar een gratis leuke bonus
Had ik dit eerder geweten, was je een extra vraag in mijn huidige quiz geweest!
Spel is eindelijk geleverd na 4 jaar. Enerzijds blij, anderzijds zijn de beloftes aan degene met o.a. de boss-pledge niet nagekomen. Dus toch ook teleurstelling.
Ik moet het spel nog spelen, maar hopelijk voldoet dat wel aan de verwachtingen...
Noviomagum schreef:
Spel is eindelijk geleverd na 4 jaar. Enerzijds blij, anderzijds zijn de beloftes aan degene met o.a. de boss-pledge niet nagekomen. Dus toch ook teleurstelling.
Ik moet het spel nog spelen, maar hopelijk voldoet dat wel aan de verwachtingen...
Welke verschillen/voordelen had de boss pledge dan die je nu niet hebt?
Noviomagum schreef:
Welke verschillen/voordelen had de boss pledge dan die je nu niet hebt?
De boss pledge was 20,- extra en kreeg je een aantal gepersonaliseerde spelonderdelen voor:
Own commission card (x2)
Own avatar and name on card.
Own poker chip round tracker
In eerste instantie had ik gewoon de basispledge gebacked, maar aan t einde opgewaardeerd om het project over de streep te trekken, omdat het kiele kiele werd. Dat pledgelevel werd daar trouwens ook extra voor in het leven geroepen.
Alle bosses hebben dus destijds hun nek uitgestoken tbv funding van het project, maar blijven nu met legen handen.
Maar goed, streep eronder en verder