Oeh leuk, ik ga luisteren! Ik heb ook een keertje meegedaan maar helaas sneuvelde de thermomok al in de eerste ronde en struikelde ik over het laatste nummer. Knap lastig, luisteren via de telefoon.WTULTC schreef: Voor wie het interessant vind:
Ik doe aanstaande maandag mee met de introrally bij Radio 2.
Dit is een item dat tussen 7.45 en 8.00 u op Radio 2 komt.
Het zal geen standaard categorie zijn waar ik aan mee zal doen.
Welke dat zal zijn daarvoor zal je moeten luisteren.
Muziek!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Muziek!
Recent speelde ik...

-
Amethyst141
- Regenmaker
Leuk!! Ik ben benieuwd welke categorie je gaat doenWTULTC schreef: Voor wie het interessant vind:
Ik doe aanstaande maandag mee met de introrally bij Radio 2.
Dit is een item dat tussen 7.45 en 8.00 u op Radio 2 komt.
Het zal geen standaard categorie zijn waar ik aan mee zal doen.
Welke dat zal zijn daarvoor zal je moeten luisteren.

-
WTULTC
- Elfenkoning
Dat denk ik ook. Kun je hem niet op de luidspreker van je mobiele telefoon zetten?
Of horen ze dan op de radio een echo.
Wat gaaf dat je ook mee hebt gedaan! Met welke categorie heb je destijds mee gedaan?
Ik zit nu al spanning, net zoals 1,5 week geleden toen ik ook op de radio kwam bij de dobbelsteen.
Als je luistert zonder spanning aan de telefoon is het denk ik ook een stuk gemakkelijker dan aan de telefoon denk ik.
Wat gaaf dat je ook mee hebt gedaan! Met welke categorie heb je destijds mee gedaan?
Ik zit nu al spanning, net zoals 1,5 week geleden toen ik ook op de radio kwam bij de dobbelsteen.
Als je luistert zonder spanning aan de telefoon is het denk ik ook een stuk gemakkelijker dan aan de telefoon denk ik.
-
Jehnnycash
- Veenboer
Jaaaaa, Tame Impala! Sla ook zeker het album Lonerism niet over. Al blijft Currents ook mijn favoriete album.WTULTC schreef: Daarnaast ben ik de laatste tijd aardig fan geworden van Tame Impala. Met name de lange album versie van Let it happin vind ik geweldig. Het voelt als een soort van rush.
Ik vind Elephant zo'n lekker nummer. Niet vergelijkbaar met de rush die jij bedoelt bij Let it happen, denk ik, maar voor mij echt een nummer waar ik gewoon energie van krijg. https://www.youtube.com/watch?v=LnKUD_OztRE
Er komen prima bands voorbij hier. Zelf hang ik ook veel naar de wat 'oudere' muziek, al zal dat voor sommigen hier relatief zijn. In ieder geval de muziek waar mijn ouders mee zijn opgegroeid (Queen, Pink Floyd, Genesis), maar ook singer songwriters als Jim Croce, Jackson Browne, en James Taylor. God, wat krijg ik een zin in een festival als ik er zo over praat. Al zal het lastig worden de meeste artiesten uit deze alinea nog live te zien.
-
Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
Nu het draadje weer nieuw leven in is geblazen wil ik jullie deze niet onthouden (Mongoolse keelzang...)
[youtube]v=sv29DzgiXZA[/youtube]
[youtube]v=sv29DzgiXZA[/youtube]
-
Stijnhoofd
- El Capitan
De radio aan houden mocht sowieso niet, maar ik weet niet of luidspreker mocht. Heb de telefoon gewoon aan m'n oor gehouden; had denk ik liever luidspreker gedaan dus denk dat het niet mocht. Ik heb de zeroes gekozen.WTULTC schreef: Dat denk ik ook. Kun je hem niet op de luidspreker van je mobiele telefoon zetten?
Over mijn muziek – ik luister niet meer zo veel als ik vroeger deed, omdat ik minder vaak thuis ben en omdat ik meer podcasts luister nu. Op de radio staat vaak Radio 2 of Kink aan; op Spotify varieer ik van de nu-metal uit mijn middelbare schoolperiode en Tool en Rammstein tot minimalistische dream pop en ambient playlists die ik wel eens opzet als ik een spel zit te spelen.
Recent speelde ik...

-
Pura Vida
- Kardinaal
Tool... man dat is zo goed.Stijnhoofd schreef: Over mijn muziek – ik luister niet meer zo veel als ik vroeger deed, omdat ik minder vaak thuis ben en omdat ik meer podcasts luister nu. Op de radio staat vaak Radio 2 of Kink aan; op Spotify varieer ik van de nu-metal uit mijn middelbare schoolperiode en Tool en Rammstein tot minimalistische dream pop en ambient playlists die ik wel eens opzet als ik een spel zit te spelen.
Gisteren gaaf concert van Radiohead trouwens. Dat was een uitstekende tip hoor!
-
Stijnhoofd
- El Capitan
Die Basement tapes van Radiohead zijn inderdaad goud! Eens kijken of ik die op Spotify kan vinden.Pura Vida schreef:Tool... man dat is zo goed.Stijnhoofd schreef: Over mijn muziek – ik luister niet meer zo veel als ik vroeger deed, omdat ik minder vaak thuis ben en omdat ik meer podcasts luister nu. Op de radio staat vaak Radio 2 of Kink aan; op Spotify varieer ik van de nu-metal uit mijn middelbare schoolperiode en Tool en Rammstein tot minimalistische dream pop en ambient playlists die ik wel eens opzet als ik een spel zit te spelen.
Ik heb tijdens de laatste tour Tool live gezien in de Ziggo Dome. Een van de beste concerten die ik ooit zag. Het jaar daarvoor A Perfect Circle gezien; ook goed, maar dan zie je dat Tool echt buitencategorie is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

-
Pura Vida
- Kardinaal
En zo is het. Als Perfect Circle Terra Mystica is, is Tool Gaia Project.Stijnhoofd schreef: [
Ik heb tijdens de laatste tour Tool live gezien in de Ziggo Dome. Een van de beste concerten die ik ooit zag. Het jaar daarvoor A Perfect Circle gezien; ook goed, maar dan zie je dat Tool echt buitencategorie is.
-
Stijnhoofd
- El Capitan
Haha, hulde voor dit bruggetje!Pura Vida schreef:En zo is het. Als Perfect Circle Terra Mystica is, is Tool Gaia Project.Stijnhoofd schreef: [
Recent speelde ik...

-
Pura Vida
- Kardinaal
Zit alweer een uurtje te luisteren intussen. Lekker hoor. Dank Stijn! (Buren zijn ook blij)Stijnhoofd schreef:Haha, hulde voor dit bruggetje!Pura Vida schreef:En zo is het. Als Perfect Circle Terra Mystica is, is Tool Gaia Project.Stijnhoofd schreef: [
-
Stijnhoofd
- El Capitan
Graag gedaan! Buren opvoeden heet datPura Vida schreef:Zit alweer een uurtje te luisteren intussen. Lekker hoor. Dank Stijn! (Buren zijn ook blij)Stijnhoofd schreef:Haha, hulde voor dit bruggetje!Pura Vida schreef:En zo is het. Als Perfect Circle Terra Mystica is, is Tool Gaia Project.Stijnhoofd schreef: [

Recent speelde ik...

-
BaSL
- Team Bordspelmania
Aha, kijk, eindelijk iemand in dit draadje met wie ik een concert heb gedeeldStijnhoofd schreef:Die Basement tapes van Radiohead zijn inderdaad goud! Eens kijken of ik die op Spotify kan vinden.Pura Vida schreef:Tool... man dat is zo goed.Stijnhoofd schreef: Over mijn muziek – ik luister niet meer zo veel als ik vroeger deed, omdat ik minder vaak thuis ben en omdat ik meer podcasts luister nu. Op de radio staat vaak Radio 2 of Kink aan; op Spotify varieer ik van de nu-metal uit mijn middelbare schoolperiode en Tool en Rammstein tot minimalistische dream pop en ambient playlists die ik wel eens opzet als ik een spel zit te spelen.

Tool staat wel in mijn Top 1 van bands hoor!
Inmiddels 3x mogen zien! Super concerten.
-
usurper
- Geheim Genootschap
Grappig. Ik heb Tool ook live gezien, maar vond het te perfect. Geen interactie met publiek. Geluid was wel spatzuiver. Live heb ik andere verwachtingen van een band, anders kan ik de cd wel opzetten.BaSL schreef:Aha, kijk, eindelijk iemand in dit draadje met wie ik een concert heb gedeeldStijnhoofd schreef:Die Basement tapes van Radiohead zijn inderdaad goud! Eens kijken of ik die op Spotify kan vinden.Pura Vida schreef:Tool... man dat is zo goed.Stijnhoofd schreef: Over mijn muziek – ik luister niet meer zo veel als ik vroeger deed, omdat ik minder vaak thuis ben en omdat ik meer podcasts luister nu. Op de radio staat vaak Radio 2 of Kink aan; op Spotify varieer ik van de nu-metal uit mijn middelbare schoolperiode en Tool en Rammstein tot minimalistische dream pop en ambient playlists die ik wel eens opzet als ik een spel zit te spelen.
Tool staat wel in mijn Top 1 van bands hoor!Inmiddels 3x mogen zien! Super concerten.
We live to survive our paradoxes
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Klopt. Maar het is fantastisch goede muziek; heerlijk uitgesponnen. Het eerste concert wat ik zag van ze was overigens wel zo; meer gericht op publiek.