Pandemic Legacy

Solitaire spellen, solo coöperatief, multiplayer spellen (solo of met automata) en spellen met solo varianten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Arjen T.
Veenboer
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Pandemic Legacy

Bericht door Arjen T. »

Omdat we in mijn spellengroep vooral van afwisseling houden, is de kans op een legacy bijna nihil. En toch kriebelt het wel heel erg om aan Pandamic legacy te gaan beginnen. Vandaar mijn vraag. Heeft iemand ervaring met het solo spelen? Ik zat er zelf aan te denken met 2 karakters op pad te gaan, gezien het spel officieel vanaf 2 spelers is. Volle bak 4 zie ik zelf niet zo heel erg zitten, de voorkeur zou zelfs 1 karakter zijn. Goed of slecht plan?
We've got a winner!

Labels:
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Contacteer:

Re: pandemic legacy

Bericht door mazinho »

In mijn ervaring met Pandemic Legacy, zit de meeste waarde en het meeste spelplezier in de emotie bij mijn spelmakers. Dit is een ervaring om te delen en nog jaren op terug te blikken. En afwisseling zat, geloof me... ik hoop dat je een groepje kan vinden; 3 is voldoende. Vanaf 28 april mag je twee gasten per dag ontvangen dus dat komt perfect uit.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

Ik zou ook opteren voor het geweldige groepsgevoel. Tegelijkertijd heb je dan ook vrienden om de teleurstelling bij een mislukte missie te delen. Wij speelden met 4.
Afbeelding
Stijnhoofd
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Contacteer:

Bericht door Stijnhoofd »

Ik speel heel veel solo, maar Gloomhaven en Pandemic Legacy speel ik graag met anderen. Het zijn dan inderdaad de momenten die je kunt delen, en dat mis je solo wel.
Recent speelde ik...

Afbeelding
AstridvE
Jakkiebak!

Bericht door AstridvE »

Ik heb het met twee anderen gespeeld, en ik denk dat het delen van de emoties hier wel leuker is met anderen. Als je spelgroep niet wil en het kriebelt, zou ik het desondanks toch solo doen. Ik denk dat het ook solo een hele ervaring is.
Plaats reactie