Volledig in nieuwstaat en compleet. Out of print premium edition van Love Letter. Bieden gaat vanaf nu in tot zaterdagmiddag. Bij te lage biedingen wordt het spel niet verkocht.
Kan opgehaald worden in Rotterdam of per post verstuurd worden.
Huidig hoogste bod:
€75,00
[TK] Love Letter premium edition
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Redman
- Grote Dienaar
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: [TK] Love Letter premium edition
(Knip)
Laatst gewijzigd door Jerome op wo 14 apr 2021, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
Die behoefte om ongevraagd het moreel kompas te zijn van een publiek forum lijkt me ongepast.
Als Redman zijn item te koop wil aanbieden, dan kan hij daar zelf zijn vraagprijs op plakken. Als die te hoog is, dan komt er geen antwoord. Komt er wel een antwoord, dan is iemand bereid die prijs te betalen omdat hij/zij dat naar waarde oordeelt. Vraag en aanbod, simpel.
Wie gaat er trouwens een "gepaste prijs" bepalen voor een out of print/sale verzamelvoorwerp?
Als Redman zijn item te koop wil aanbieden, dan kan hij daar zelf zijn vraagprijs op plakken. Als die te hoog is, dan komt er geen antwoord. Komt er wel een antwoord, dan is iemand bereid die prijs te betalen omdat hij/zij dat naar waarde oordeelt. Vraag en aanbod, simpel.
Wie gaat er trouwens een "gepaste prijs" bepalen voor een out of print/sale verzamelvoorwerp?
-
Jerome
- Gouverneur
Je hebt gelijk, dit is niet de plek om hierover te beginnen.
Dat had je trouwens ook anders kunnen verwoorden
Dat had je trouwens ook anders kunnen verwoorden
-
Aras
- Geheim Genootschap
Waarom? Heel goed verwoord, heel irritant dat mensen voor anderen gaan bepalen wat wel en niet kan.Jerome schreef: Dat had je trouwens ook anders kunnen verwoorden![]()
-
Jerome
- Gouverneur
Inderdaad.Aras schreef:Waarom? Heel goed verwoord, heel irritant dat mensen voor anderen gaan bepalen wat wel en niet kan.Jerome schreef: Dat had je trouwens ook anders kunnen verwoorden![]()
-
Aras
- Geheim Genootschap
GrapjasJerome schreef:Inderdaad.Aras schreef:Waarom? Heel goed verwoord, heel irritant dat mensen voor anderen gaan bepalen wat wel en niet kan.Jerome schreef: Dat had je trouwens ook anders kunnen verwoorden![]()
-
Redman
- Grote Dienaar
Omdat ik wat moeilijk op dit forum kom soms, had ik dit gesprek gemist. Wel fijn om te zien dat hier gehandhaafd wordt. Op facebook leek ik wel de main villain. Enfin toch iemand blij kunnen maken met het spel.
-
Redman
- Grote Dienaar
Op dit topic mag een slot.
-
Jerome
- Gouverneur
Als je dit gesprek gemist hebt dan weet je niet wat ik gezegd heb en dus ook niet wat er gehandhaafd is. For the record: ik maakte een algemene opmerking over handel met winstoogmerk en of BSM daar wel de juiste plek voor was. Toegegeven, in niet zo’n aardige bewoordingen. Daarom heb ik het na een terechte opmerking ook weggehaald.Redman schreef: Omdat ik wat moeilijk op dit forum kom soms, had ik dit gesprek gemist. Wel fijn om te zien dat hier gehandhaafd wordt. Op facebook leek ik wel de main villain. Enfin toch iemand blij kunnen maken met het spel.
Ik vind het fijn voor je dat je je spel verkocht hebt, maar wat mij betreft worden spellen op BSM nooit meer boven de oorspronkelijke winkelprijs aangeboden.
-
Edwin84
- Elfenkoning
[TK] Love Letter premium edition
@Jerome
Blijft een lastig spanningsveld. Het is geen commerciële verkoop en vraag en aanbod bepalen de prijs.
Je hebt ook zoiets als verzamelaarswaarde en out of print.
Oldtimers verkopen ook voor meer dan ze gekost hebben, zelfde met bepaalde horloges.
Ik ben er ook geen fan van, maar als ik de mods begrijp is dit gewoon toegestaan.
Dan heb je nog het volgende: stel jij verkoopt zelf een spel voor de oorspronkelijke winkelprijs dat out of print is. Een forumlid koopt het van en zet te koop op Boardgamegeek omdat het spel inmiddels 3 keer de verkoopprijs waard is. Wat dan?
Blijft een lastig spanningsveld. Het is geen commerciële verkoop en vraag en aanbod bepalen de prijs.
Je hebt ook zoiets als verzamelaarswaarde en out of print.
Oldtimers verkopen ook voor meer dan ze gekost hebben, zelfde met bepaalde horloges.
Ik ben er ook geen fan van, maar als ik de mods begrijp is dit gewoon toegestaan.
Dan heb je nog het volgende: stel jij verkoopt zelf een spel voor de oorspronkelijke winkelprijs dat out of print is. Een forumlid koopt het van en zet te koop op Boardgamegeek omdat het spel inmiddels 3 keer de verkoopprijs waard is. Wat dan?
-
Jerome
- Gouverneur
Op BGG mag je op het forum niet aankondigen dat je een spel verkoopt. Het staat op de marketplace en BGG vraagt 3% commissie bij verkoop. Als jij iets verkoopt met winstoogmerk dan profiteert BGG mee, bovendien merkt verder niemand er iets van omdat de koper gericht gezocht heeft naar dat spel. Dat is wat anders dan opzichtig vissen naar de hoofdprijs op een publiek forum.
Overigens wil ik mijn pijlen niet specifiek richten op Redman en zijn Love Letter, want hij heeft gewoon gedaan wat op dit forum toegestaan is, maar misschien is het iets waar het BSM team over na kan denken.
Overigens wil ik mijn pijlen niet specifiek richten op Redman en zijn Love Letter, want hij heeft gewoon gedaan wat op dit forum toegestaan is, maar misschien is het iets waar het BSM team over na kan denken.
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
*kuch*Rolex*kuch*Edwin84 schreef: zelfde met bepaalde horloges