Ninjato White Goblin Games (B)

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Stevenvank
Jakkiebak!

Ninjato White Goblin Games (B)

Bericht door Stevenvank »

Nederlandse versie van Ninjato. Geopend maar in perfecte Nieuwstaat. Out of print. Super goed en heel mooi spel. Mag weg wegens dubbel. 30 EUR
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Ninjato White Goblin Games (B)

Bericht door Bridget »

Woehaha.
Ook weer zo'n spel die eens voor 5 euro of minder zelfs in de uitverkoop is geweest.

Geldt niet alleen voor deze hoor, maar ik moet eens beter gaan inkopen en langer bewaren alvorens te verkopen, dan had ik rijk kunnen worden.
Everybody has the right to play...
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Bridget schreef: Woehaha.
Ook weer zo'n spel die eens voor 5 euro of minder zelfs in de uitverkoop is geweest.

Geldt niet alleen voor deze hoor, maar ik moet eens beter gaan inkopen en langer bewaren alvorens te verkopen, dan had ik rijk kunnen worden.
Klopt, maar niet elk out of print spel is voor zoveel meer te verkopen :P. Dat vraag ik me bij deze namelijk af, maar wie weet is er net een gegadige voor die m al even zoekt? Wat ik eigenlijk bedoel is, het is een aanbod-topic; nog maar zien of de vraag er ook naar is.
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

De markt voor tweedehandsspellen is een mysterieuze. De meeste bordspellen ouder dan tien jaar raak je zelfs voor een tientje nauwelijks kwijt. Hoe een verder doorsnee spel als Ninjato blijkbaar tientallen euro’s moet kosten is me een absoluut raadsel.
Afbeelding
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Poe hee wel 30 hele euros. Hoeveel spellen verkopen voordat je ervan op vakantie kan gaan. Dit valt toch reuze mee.

Het is een leuk spel dat niet meer wordt gedrukt en voor minder dan nieuwprijs wordt verkocht.

Die 5 euro is om de laatste exemplaren te verkopen uit magazijn om plaats te maken voor iets nieuws. Als er een 2e editie komt wordt het gewoon weer 45 of 50 euro.
Stevenvank
Jakkiebak!

Oei oei. Wat een negativiteit...
Ik zeg met de hand op het hart dat dit een steengoed spel is. Kijk maar eens op nox spellenzolder!
30 EUR is absoluut geen gekke prijs. Vergelijk maar eens met andere prijzen die voor oudere en nieuwe spellen worden gevraagd. Ook op tweedehands sites! Trouwens, iedereen is vrij om een bod te doen he. We zien dan wel of we tot een overeenkomst komen.
Bridget
Phoenix

Bericht door Bridget »

Van 5 naar 30 is toch een behoorlijke winst.
Van 25 euro kan ik niet op vakantie maar als je dit maar vaak genoeg doet...

Edwin84 schreef:

Poe hee wel 30 hele euros. Hoeveel spellen verkopen voordat je ervan op vakantie kan gaan. Dit valt toch reuze mee.

Het is een leuk spel dat niet meer wordt gedrukt en voor minder dan nieuwprijs wordt verkocht.

Die 5 euro is om de laatste exemplaren te verkopen uit magazijn om plaats te maken voor iets nieuws. Als er een 2e editie komt wordt het gewoon weer 45 of 50 euro.
Stevenvank
Jakkiebak!

Wie durft hier eigenlijk te beweren dat ik dit spel voor 5 EUR aangekocht heb? Is het misschien een idee dat iedereen zich met zijn eigen aan- en verkopen bemoeit?
helena
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: kooiker

Bericht door helena »

Stevenvank schreef: Wie durft hier eigenlijk te beweren dat ik dit spel voor 5 EUR aangekocht heb? Is het misschien een idee dat iedereen zich met zijn eigen aan- en verkopen bemoeit?
Ik verbaas me ook een beetje over de reacties, je bent toch gewoon vrij om te vragen of te geven wat je zelf wilt? Ik vind Ninjato trouwens echt wel een leuk en ook prachtig uitgevoerd spel!
Bridget
Phoenix

Bericht door Bridget »

Excuus, het is inderdaad niet fair om dit alles in jouw topic te zeggen.
Het is het feit dat ik veel spellen de laatste tijd van heel goedkoop naar heel duur zie gaan.
Dit aanbod van Ninjato heeft er niets mee te maken en ik had deze reactie ook niet hier moeten plaatsen maar er een apart discussietopic over moeten maken.
Conclusie is ook natuurlijk dat het een kwestie van vraag en aanbod is. De ene keer wil een uitgever van een partij af, later is het spel nergens meer te krijgen.
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Ik vind dit spel overigens zeker 30€ waard, ik begrijp niet waarom het een tijdje zo goedkoop te krijgen was. Topspelletje met mooi materiaal en een uniek thema!
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Is wel vaker met toppers die onder de radar blijven.

Torres, Hellas en Dynastie schieten me zo te binnen. Echt spellen die ik met veel plezier speel maar toch weinig populariteit kennen.
SigiScsi
Fabrieksmanager

Bericht door SigiScsi »

@Bridget, jij bent toevallig geen familie van die man die 10 jaar geleden 2 pizza's kocht met 10.000 bitcoins? :angel:
Bridget
Phoenix

Bericht door Bridget »

SigiScsi schreef: @Bridget, jij bent toevallig geen familie van die man die 10 jaar geleden 2 pizza's kocht met 10.000 bitcoins? :angel:
:lol: :lol: :lol:
Stevenvank
Jakkiebak!

Er mag een slot op dit item. Het spel is verkocht via een ander kanaal (waar er wat positiever omgegaan wordt met de medemens) :|
Steven