Voorspel de top tien van de top 100!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Voorspel de top tien van de top 100!
Straks, dinsdagochtend vroeg, komen de nummers 20-11 op de site te staan.
Dan weten we allemaal welke 10 spellen we nog missen...
of zou jouw favoriet dan toch niet eens de top 100 hebben gehaald?
Laten we er een raadspelletje van maken, tussen dinsdagochtend 7:00 en woensdagochtend 7:00.
Welke tien spellen, in random volgorde, denk jij dat er woensdagochtend in de top 10 staan?
Ik ben benieuwd naar jullie inschattend vermogen.
Dan weten we allemaal welke 10 spellen we nog missen...
of zou jouw favoriet dan toch niet eens de top 100 hebben gehaald?
Laten we er een raadspelletje van maken, tussen dinsdagochtend 7:00 en woensdagochtend 7:00.
Welke tien spellen, in random volgorde, denk jij dat er woensdagochtend in de top 10 staan?
Ik ben benieuwd naar jullie inschattend vermogen.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Labels:
-
WTULTC
- Elfenkoning
Re: Voorspel de top tien van de top 100!
Zonder te kijken naar de lijst van vorig jaar neem ik aan want anders is het te gemakkelijk denk ik?
Ik doe het wel onder een spoiler voor het geval iemand het toch nog niet wil weten, maar deze spellen heb ik nog niet voorbij zien komen.
Ik doe het wel onder een spoiler voor het geval iemand het toch nog niet wil weten, maar deze spellen heb ik nog niet voorbij zien komen.
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Goed idee, die spoiler weergave.
Wil iedereen zijn spellen in spoiler weergave plaatsen?
Dan kan iedereen zelf blijven puzzelen.
Wil iedereen zijn spellen in spoiler weergave plaatsen?
Dan kan iedereen zelf blijven puzzelen.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Pura Vida
- Kardinaal
De inzenders weten nr 1 al. Ik mag toch hopen dat zij dat geheim houden. In spoiler mijn eigen inschatting in WILLEKEURIGE volgorde.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Leuk idee! De precieze volgorde is natuurlijk een gokje, maar ben wel vrij zeker dat het om de volgende 10 gaat.
-
Stoopie
- Professor Pimpel
Hoe dan? Ik heb ook een lijstje ingestuurd, maar weet niet wat op 1 zou staan. Vorig jaar inderdaad wel een mailtje gehad van te voren met de nummer 1.Pura Vida schreef: De inzenders weten nr 1 al. Ik mag toch hopen dat zij dat geheim houden.
Wat de top10 betreft, iedereen hier heeft tot nu toe dezelfde 10 spellen genoemd. Ik ga er ook van uit dat het deze spellen zijn. De volgorde kan ik mij niet echt druk om maken, maar ik hoop dat Wingspan niet op één staat. De populariteit van dit spel snap ik niet zo goed. Begrijp me niet verkeerd, het is geen slecht spel en hoort ook wel thuis in deze lijst, maar op 1...
-
Amethyst141
- Regenmaker
Dat is gek, ik heb wel een mailtje gehad met de nummer 1.Stoopie schreef:Hoe dan? Ik heb ook een lijstje ingestuurd, maar weet niet wat op 1 zou staan. Vorig jaar inderdaad wel een mailtje gehad van te voren met de nummer 1.Pura Vida schreef: De inzenders weten nr 1 al. Ik mag toch hopen dat zij dat geheim houden.

-
Noviomagum
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Standaard moderator
Ook dit jaar heeft Peter Hein de inzenders vooraf een mail gestuurd, wellicht in de spambox?Stoopie schreef:Hoe dan? Ik heb ook een lijstje ingestuurd, maar weet niet wat op 1 zou staan. Vorig jaar inderdaad wel een mailtje gehad van te voren met de nummer 1.Pura Vida schreef: De inzenders weten nr 1 al. Ik mag toch hopen dat zij dat geheim houden.
-
Stoopie
- Professor Pimpel
Nee, ook niet. Heb nog even gekeken en mijn verstuurde mail met de inzending lijkt wel gewoon goed (was ook gewoon reply op de aankondiging).Noviomagum schreef:Ook dit jaar heeft Peter Hein de inzenders vooraf een mail gestuurd, wellicht in de spambox?Stoopie schreef:Hoe dan? Ik heb ook een lijstje ingestuurd, maar weet niet wat op 1 zou staan. Vorig jaar inderdaad wel een mailtje gehad van te voren met de nummer 1.Pura Vida schreef: De inzenders weten nr 1 al. Ik mag toch hopen dat zij dat geheim houden.
Ojee, straks is mijn stem niet meegeteld en zijn we een corrupt lijstje aan het aftellen, moet alles opnieuw...
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
3 mei 2021 19:10
Subject: En de winnaar is...
-
Stoopie
- Professor Pimpel
Helaas, niet ontvangen. Geeft verder niet, dat ik tot morgen moet wachten om te weten welk spel nummer één is, kan ik wel aan. Zou het jammerder (is dat een woord?) vinden als mijn stemmen niet meegeteld zijn.mazinho schreef: 3 mei 2021 19:10
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Dat zou jammer zijn. Welk adres heb je gebruikt? Het kan altijd in mijn spamfolder terechtgekomen zijn, die ik eerlijk gezegd niet heb gecontroleerd...Stoopie schreef:Helaas, niet ontvangen. Geeft verder niet, dat ik tot morgen moet wachten om te weten welk spel nummer één is, kan ik wel aan. Zou het jammerder (is dat een woord?) vinden als mijn stemmen niet meegeteld zijn.mazinho schreef: 3 mei 2021 19:10
-
Stoopie
- Professor Pimpel
Ik heb je een PB gestuurd.Peter Hein schreef:Dat zou jammer zijn. Welk adres heb je gebruikt? Het kan altijd in mijn spamfolder terechtgekomen zijn, die ik eerlijk gezegd niet heb gecontroleerd...Stoopie schreef:Helaas, niet ontvangen. Geeft verder niet, dat ik tot morgen moet wachten om te weten welk spel nummer één is, kan ik wel aan. Zou het jammerder (is dat een woord?) vinden als mijn stemmen niet meegeteld zijn.mazinho schreef: 3 mei 2021 19:10
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Ben vrij zeker van deze lijst. Heb ze maar in willekeurige volgorde gezet, want dat is toch een beetje gissen.
Toevoeging: Ik zie dat iedereen tot nu toe dezelfde voorspelling heeft 
-
Piet
- Beheerder
Een gokje van mijn kant.