Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
De winnaars van de winactie 'Carcassonne Jubileum 20 jaar' zijn bekend!
Het totale gewicht van alle Carcassonnespellen bedraagt 18695 gram. Ja, echt! Zo veel Carcassonnespellen! Op bijgevoegde foto zie je meer basisdozen dan er op de lijst staan, maar die heb ik niet gewogen. Die dienen alleen om kleine uitbreidingen in te herbergen; ook officieuze uitbreidingen (die ook niet gewogen werden). Ik vroeg ooit eens aan 999 Games of ze mij lege dozen konden opsturen. Dat kon, maar ik moest wel de verzendkosten betalen . Nu, je ziet het: ik heb de verzendkosten betaald!
Goed, al die randinformatie ... maar wie zijn nu de winnaars?
Voor Nederland is de winnares 'liefde_is' (Wendy). Wendy gokte dat de hele stapel 18.888 gram zou wegen; een klein verschil van 193 gram.
Voor België is ErcuMaglor (Tim) de winnaar met een gokje van 19.170 gram, een verschil van 475 gram.
Proficiat, Wendy en Tim.
Als we jullie persoonlijke gegevens doorkrijgen, dan kunnen we het nodige doen om de prijs jullie kant op te sturen.
Bedankt aan alle deelnemers!
Veel plezier met Carcassonne; en andere spellen ook natuurlijk!
Vandaag blijkt een geweldige dag te zijn:
* Five Tribes cadeau gekregen (en gespeeld!)
* Heerlijk genieten van het zonnetje buiten
* ... en nog te horen krijgen dat je de Jubileumeditie van Carcassonne binnenkort mag verwachten!
Ook gefeliciteerd aan jou Wendy! Slechts 193 gram ernaast ... dat is ongelooflijk straf!
Bedankt 999 Games voor de prijzen. Bedankt Bart voor deze leuke wedstrijd. Bij Bordspelmania houden we immers van wedstrijden waarbij je spellen kan wegen.