Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Na al dat enthousiasme van Rutte en de Jonge konden we het toch niet laten om alsnog een editie van het Spellenspektakel te oraniseren dit jaar! Niet dat ik geloof dat we 1 november van de maatregelen af zijn, maar het is een leuke gedachte..
De voorverkoop staat online, dit keer met aparte tickets voor zaterdag en zondag vanwege mogelijke beperking van het aantal bezoekers per m2 per dag. Overigens maak ik me daar niet erg ongerust over, aangezien we dit jaar over twee hallen beschikken! Voldoende ruimte om lekker rond te lopen en al die nieuwe spellen van de afgelopen twee jaar eens goed te onderzoeken. We hebben de Spellenspektakel website ook meteen een opknapbeurt gegeven. Her en der zijn er nog wat schoonheidsfoutjes die binnenkort worden verholpen, maar ik hoop dat jullie de nieuwe layout kunnen waarderen.
Heel graag tot 6 & 7 november in Jaarbeurs Utrecht!
Laatst gewijzigd door SpSp op do 19 aug 2021, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Martyn F schreef:
Jammer dat je een account moet maken bij paylogic. alsof ik nog niet genoeg accounts heb.
Die gaan we ergens aankomende week eruit proberen te slopen.. Is inderdaad niet echt meer van deze tijd, maar het lukte helaas niet om dit voor de website lancering af te krijgen. Overigens doen wij niets met die accounts en heb je dit niet nodig om je ticket toegestuurd te krijgen, dus je kan voor nu ook gewoon wat willekeurige info invullen. Wel het goede emailadres gebruiken natuurlijk..
Martyn F schreef:
Kan ik ook ergens via iDeal betalen?
Aras schreef:
Lekker duidelijk aangegeven op de site.
Je hebt helemaal gelijk, het laat aan duidelijkheid niets te wensen over:
1) in heldere taal beknopt op de startpagina voor de ticketverkoop;
2) in detail op de pagina met ticketinformatie.