De witte goblin verwelkomt mythische figuren uit Flamecraft

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
Piet
Beheerder
Contacteer:

De witte goblin verwelkomt mythische figuren uit Flamecraft

Bericht door Piet »

White Goblin Games kondigde gisteren aan dat ze Flamecraft in een Nederlandstalige editie zullen uitgeven. Er komt een standaard en een deluxe versie.

In Flamecraft leven draken en mensen gewoon samen. De draakjes hebben allemaal speciale eigenschappen met hun vlammen. De spelers zijn drakentemmers die de draken motiveren om de mooiste handelwaren te maken.

De kickstartercampagne voor Flamecraft liep al enige tijd. Op 10 dagen voor het einde van de campagne werd een uitgave in 12 verschillende talen aangekondigd, waaronder het Nederlands.

White Goblin Games verzorgt de standaard editie en de luxeversie. Die laatste wordt eenmalig uitgebracht. Bij de luxeversie horen een aantal extraatjes zoals metalen munten, houten handelswaren, knuffels en onderzetters. De standaardversie blijft langer in de catalogus.
Wil je de Kickstarter Exclusives (o.a. de roze draak, de Flamestarter Statue,...), dan moet je het spel wel via die weg bestellen.
  • Flamecraft
  • White Goblin Games
  • 1 - 5 spelers vanaf 14 jaar
  • 60'
  • verschijnt midden 2022
Bijlagen
Flamecraft.jpg

Labels:
Edwin84
Elfenkoning

Re: De witte goblin verwelkomt mythische figuren uit Flamecr

Bericht door Edwin84 »

Leuk thema met mooie artwork. Eens wat meer over lezen om te kijken of de gameplay iets voor mij is.
Myrthe
Meeple

Bericht door Myrthe »

Ik wacht even af tot hij uit is, het ziet er echt prachtig uit.. maar is het ook leuk? Of is het meer 'fluff'? Ik kijk tegen die tijd wel naar de reviews. :lol:
Sinedia
Grote Dienaar

Bericht door Sinedia »

Het spel trekt mij wel. Ik heb het dan ook gepledged op Kickstarter :)
Mocht je ook willen pledgen of gewoon meer willen weten over het spel, de Kickstarter loopt nog: https://www.kickstarter.com/projects/ca ... f=activity
Afbeelding
Plaats reactie